حضور پرشور مردم در انتخابات هدف بزرگ شورای ائتلاف است

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلابی استان کرمان گفت: حضور پرشور در انتخابات هدف این شورا است و همه مسوولان باید برای تحقق آن تلاش کنند.

سرویس استان‌های شانا - حجت‌الاسلام مهدی عرب‌پور عصر امروز چهارشنبه، سوم خرداد ماه در نشست هفتگی شورای استان کرمان که در محل حسینیه شهید صابری برگزار شد، از جلسه با شورای مرکزی سخن به میان آورد و به تشریح آن پرداخت.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلابی استان کرمان از لزوم ورود به انتخابات و برنامه ریزی برای آن سخن به میان آورد و تصریح کرد: تفاوت هایی میان انتخابات پیش رو و انتخابات گذشته وجود دارد، موضوعی که در تهران هم به آن پرداخته شد و لازم است کمیسیون ها و فعالان حوزه های مختلف به آن توجه ویژه داشته باشند.

وی به حضور پرشور در انتخابات پرداخت و با تشریح آثار و برکات حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای، گفت: شورای ائتلاف نیروهای انقلابی برای تحقق این هدف تلاش می کند، لذا هر مسوول و هر نهادی در این شورا موظف است در این راستا برنامه ریزی کرده و وظایف خود را به خوبی انجام دهد.

وی از برگزاری انتخابات داخلی در شهرستان ها سخن به میان آورد و خاطرنشان کرد: شوراهای شهرستان باید تا پایان خرداد ماه تعیین تکلیف شده و مجامع استانی نیز تا پایان تیرماه تشکیل شوند.

حجت‌الاسلام عرب‌پور جامعه بانوان و جوانان را ارکان اصلی و ستون های مهم حوزه انتخابات خواند و بیان کرد: باید از حضور و ظرفیت آنها بیش از گذشته استفاده و آنها را در شورا تقویت کرد.

برای برگزاری سریع انتخابات در شهرستان ها تلاش می کنیم

دکتر سید حسین صابری دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلابی کرمان نیز در ادامه از روند برگزاری انتخابات شهرستان ها سخن به میان آورد و گفت: در همین راستا سفرهایی به مناطق ارزوئیه و رابر داشتیم.

وی اضافه کرد: قرار است با آقای بهروز مسوول امور شهرستان ها هماهنگی هایی صورت گرفته و به شهرستان های ریگان، فهرج، رفسنجان و شهربابک نیز سفر کنیم و کار را پی بگیریم، ضمن اینکه شهرستان سیرجان شورای خود را تشکیل داده است.

کد خبر 1002

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha