انتخابات شورای ائتلاف شهرستان کرمان برگزار شد/ عرب‌پور: بدون وحدت موفق نخواهیم شد

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلابی استان کرمان با بیان اینکه در ۱۲ شهرستان شوراها تشکیل شده است، ابراز داشت: دیگر شهرستان ها نیز تا دو هفته آینده کامل می شوند.

سرویس استان‌های شانا - حجت‌الاسلام مهدی عرب پور عصر امروز در انتخابات مجمع عمومی شورای ائتلاف شهرستان کرمان که در محل دانشگاه عرفان برگزار شد با بیان اینکه وحدت، همدلی و همراهی از ضروریات است؛ اظهار داشت: این امر در راه پذیرش مسوولیت و رسیدن بهتر به اهداف لازم و ضروری است. 

وی تقویت آرمان های انقلاب که همان عزت مسلمین و کرامت انسانی هستند را از اهداف خواند و بیان کرد: اگر بخواهیم در مقابل دشمنان بایستیم، راهی جز وحدت، مقاومت و ایستادگی نداریم.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلابی استان کرمان اضافه کرد: در مسیر فعالیت های سیاسی بدون وحدت موفق نخواهیم شد و اگر وحدت نباشد در انتخابات ها موفق نمی شویم. 

حجت‌الاسلام عرب پور عنوان کرد: برای وحدت راهکارهایی پیشنهاد کردند و هر زمانی به شکلی سعی شده وحدت را به صورت حداکثری ایجاد کنند.

وی شورای ائتلاف را آخرین راهکار وحدت دانست و بیان کرد: این نهاد بعد از مسأله جمنا شکل گرفت و تشکل های زیادی عضو شدند، اخیرا هم شورای وحدت تشکیل شده و در تلاش است با منشور و تشکیلات، سلائق مختلف و دلسوز انقلاب را در راه درستی قرار دهد.

حجت‌الاسلام عرب پور با اشاره به اینکه شورای ائتلاف سه رکن دارد، گفت: رکن اول هیات موسس است که از ۸ تا ۱۰ نفر تشکیل می شود، رکن دوم تشکل ها و رکن سوم نیز منتخبین اعضا هستند که امروز انتخاب می‌شوند.

رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب عنوان کرد: دو سه نفر از مقامات استان هم عضو می شوند که الزامی نیست و صرفا به منظور احترام است در شهرستان ها هم به همین شکل است با این تفاوت که تشکل ها را ندارد.

انتخابات شوراها در شهرستان تا دو هفته آینده تعیین تکلیف می شوند

دکتر سید حسین صابری دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلابی استان کرمان نیز در ادامه این نهاد را پل ارتباطی مردم و مسوولان نامید و گفت: اگر در جایی نیاز به کمک باشد، همکاری می کنیم.
 
وی گفت: نیروهای انقلابی کرمان هزاران برابر جمع حاضر هستند، آنها حافظان اصلی و وارثان انقلاب بوده و پای کار آن هستند.
 
صابری به جوان‌گرایی تاکید داشت و ادامه داد: خانم ها و جوانان را در نظر داشته باشید چراکه قدرت و عظمت کار را بالا می برد.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلابی استان کرمان با بیان اینکه در ۱۲ شهرستان شوراها تشکیل شده است، ابراز داشت: دیگر شهرستان ها نیز تا دو هفته آینده کامل می شوند، بعد از آن ۵ نفر را دعوت می کنیم و شورای استانی را شکل می دهیم.

لازم به توضیح است که در ادامه این نشست انتخابات شورای ائتلاف شهرستان کرمان برگزار و اعضا، ۲۴ نفر را انتخاب کردند.

کد خبر 1027

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha