جلسه شورای ائتلاف لرستان با نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس

مهرداد ویسکرمی نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس با حضور در جلسه اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در لرستان پاسخگوی سوالات اعضای این شورا شد.

به گزارش کمیته رسانه شورای ائتلاف لرستان، جلسه اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان لرستان با مهرداد ویسکرمی نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی برگزار شد. در این جلسه که در دفتر شورای ائتلاف لرستان برگزار شد، اعضای شورا به بیان دغدغه‌های خود نسبت به مسایل و موضوعات مهم استانی و کشوری پرداختند.

توجه به مباحث معیشتی و توجه نمایندگان ملت به رفع مشکل جوانان در حوزه‌های اشتغال و مسکن از موضوعاتی بود که اعضای شورای ایتلاف مطرح کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی قدرتی رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب لرستان در این جلسه بیان داشت: بکارگیری نیروهای انقلابی کف میدان در ادارات از مطالبات جدی جریان انقلابی است که انتظار می‌رود نمایندگان مجلس نیز در کنار دولت به آن توجه داشته باشند و زمینه را برای اقدام دولت در این خصوص فراهم آورند.

وی افزود: همانگونه که رهبر معظم انقلاب تاکید کرده‌اند، عدم دخالت نمایندگان در انتصابات از از مطالبات شورای ائتلاف نیز هست، اما در کنار این موضوع نمایندگان نباید از نقش نظارتی خود غافل شوند و در بحث عزل نیروها این وظیفه می‌بایست نمود بیشتری یابد تا مبادا امور در دست افراد ناتوان باشد.

قدرتی خاطرنشان کرد: یکی از موضوعاتی که از سوی جریان انقلابی و بعضاً نمایندگان انقلابی کمتر مورد توجه قرار می‌گیرد، کار رسانه‌ای قوی است و به نظر می رسد جریان انقلابی نیاز به کار رسانه‌ای بیشتری دارد تا بسیاری از اقدامات برای مردم تبیین شود.

نادر بازگیر دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلابی لرستان نیز در این جلسه اظهار کرد: توجه به صنایع تعطیل لرستان و احیا آنها از مطالبات مهم مردم است.

وی افزود: برخی صنایع قدیمی که در لرستان تعطیل شده‌اند باید احیا شوند چراکه نگاه مردم به آنها است و اگر چند کارخانه جدید هم ایجاد شود مردم کماکان چشمشان به فعالیت کارخانه‌های قدیمی است که تعطیل شده‌اند.

بازگیر در ادامه گفت:یکی از برنامه‌های شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در لرستان ارتباط با مسوولان و بیان دغدغه مردم به آنها است و در این راستا جلساتی با مسوولان مختلف استان برگزار کرده و در آینده نیز جلساتی برگزار خواهد شد.

در ادامه مهرداد ویسکرمی نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی نیز گریزی به وضعیت موجود در کشور زد و گفت: در جریانات اخیر بسیاری از کشورهای دنیا برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی تلاش کردند اما در برابر اراده مردم شکست خوردند.

وی همچنین به تلاش دولت برای افزایش درآمدهای کشور اشاره کرد و گفت: در بودجه امسال شاهد افزایش خوب سهم لرستان از بودجه بودیم و امیدواریم به افزایش درآمدها و بودجه شاهد بهبود تزریق اعتبارات به استان باشیم.

ویسکرمی به سوالات اعضای شورای ائتلاف در خصوص مباحث استانی نیز پاسخ داد.

این نشست حدود ۳ ساعت به طول انجامید. 

کد خبر 103

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha