حمایت حزب نسل نو از وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش

انتظار می‌رود نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی پرهیز از «سخت‌گیری‌های غیرلازم در مورد وزیر پیشنهادی به بلاتکلیفی حوزه آموزش و پرورش پایان دهند.

سرویس احزاب شانا - حزب نسل نو با صدور بیانیه‌ای حمایت خود از وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش را اعلام کرد.

این حزب در بیانیه‌اش آورده است:

باسمه تعالی

حزب نسل نو در راستای یکی از وظایف احزاب سیاسی که تقویت حکمرانی خوب در کشور و تلاش برای حرکت به سمت شایسته‌سالاری است، با بررسی سوابق کاری دکتر رضامراد صحرایی گزینۀ پیشنهادی دولت سیزدهم برای تصدی کرسی وزارت آموزش و پرورش، او را سکان‌دار مناسبی برای هدایت کشتی عریض‌وطویل آموزش و پرورش در کشور دانست.

دکتر صحرایی شناخت خوبی از نهاد آموزش و پرورش دارد و می‌تواند با بهره‌گیری از نیروی جوانی و انگیزۀ خدمت به کشور، مسیر اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را هموار نماید.

معلمان عزیز کشورمان که نقشی پررنگ و غیرقابل‌انکار در تربیت نسل نو بر عهده دارند، لایق برخورداری از بهترین‌ها هستند و داشتن وزیری جوان، پرانگیزه، پرتلاش و سختکوش، آنها را برای طی مسیر پیش روی نظام آموزش و پرورش کشور امیدوار خواهد کرد تا دست در دست یکدیگر و با تعامل و هم‌افزایی، مصلح نظام آموزشی کشور و تقویت‌کنندۀ سرمایۀ اجتماعی نظام جمهوری اسلامی باشند.

انتظار می‌رود نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی پرهیز از «سخت‌گیری‌های غیرلازم در مورد وزیر پیشنهادی دولت» که رهبر معظم انقلاب روز سوم خردادماه به آن توصیه فرمودند را مد نظر قرار داده و به بلاتکلیفی خانوادۀ بزرگ معلمان و دانش‌آموزان پایان دهند.

کد خبر 1032

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha