تنها مرهم داغ فقدان امام(ره)، جانشینی آیت‌الله خامنه‌ای بود

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان مازندران با صدور بیانیه‌ای سالگرد ارتحال ملکوتی امام امت را تسلیت گفت.

سرویس استان‌های شانا - جبهه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان مازندران اسلامی به مناسبت ۱۴ خرداد سالگرد رحلت معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و آغاز سی و پنجمین سالگرد زعامت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) پیامی صادر کرد. متن پیام به شرح زیر می باشد:

__________________________________________

  بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم 

۱۴ خرداد از ایام حزن‌انگیز ملت شریف ایران اسلامی و سالگرد ارتحال ابرمردی پاک و پرهیزگار، شجاع، حماسه ساز و عارفی است که با نفس مسیحایی، ابراهیم‌وار بت های زمان را شکست و اسلام ناب را منشا مناسبات سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و ... کشور قرار داد و مبدا تحولات بزرگی نه تنها در ایران بلکه در کل جهان شد.

فقدان رهبر کبیر انقلاب اسلامی فراق و مصیبت بزرگی است که قلوب داغدیده مردم و تنها مرهم این داغ جانسوز برگزیده‌شدن جانشینی صالح بود که با تقوا، حکمت، بصیرت و شجاعت، تداوم رسالت خطیر زعامت و رهبری امت را پذیرفت.

جبهه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان مازندران ضمن عرض تسلیت سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی(ره) به پیشگاه حضرت ولیعصر ارواحنا فداه، مقام معظم رهبری و همه دلدادگان آن امام سفر کرده، آغاز سی و پنجمین سال ولایت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) را گرامی می‌دارد و با دعوت از اقشار و آحاد مختلف مردم انقلابی و حماسه ساز استان مازندران برای حضور پرشور و با شکوه در آیین های گرامیداشت سی و چهارمین سالروز ارتحال حضرت امام (ره)، همچون گذشته یاد و خاطره امام عزیز را زنده نگاه دارند و تجدید میثاق مجدد با آرمان های حضرت امام خمینی(ره) و منویات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) داشته باشند.

همچنین آرزوی طول عمر پر خیر و برکت رهبر فرزانه انقلاب امام خامنه ای و توفیق سربازی مردم ولایت‌مدار ایران اسلامی در زیر سایه رهبری داهیانه معظم‌له را از خداوند متعال خواستاریم.

کد خبر 1047

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha