امام خامنه­‌ای تبیین گر حقیقی اندیشه امام راحل و استمرار دهنده سلوک آن مرد آسمانی است

امروز خلف راستین آن امام بزرگوار حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه­‌ای (مدظله­‌العالی) تبیین گر حقیقی اندیشه امام راحل و استمرار دهنده سلوک در راه امام و تحقق اندیشه‌های آن مرد آسمانی است.

سرویس استان‌های شانا -شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان قزوین به مناسبت سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی بیانیه‌ای به شرح زیر صادر کرد:

بسم اللّه الرحمن الرحیم

سلام بر خمینی کبیر، سلام بر ۱۵ خرداد و سلام بر شهیدان و پیروان راه خمینی.

نیمه خرداد هر سال یادآور غروب غم‌انگیز خورشید پرفروغ و عزیز سفرکرده‌ای است که صد قافله دل همواره همراه او است. امام خمینی (رحمه الله علیه) با تکیه بر ایمان الهی و اراده ملت بزرگ ایران، موجی آفرید که سراسر گیتی را در نوردیده و افتخارآفرین و عزت بخش هر مسلمانی در عصر کنونی است.

در چنین ایّامی پیکر مردی بر روی سیل خروشان میلیون‌ها انسان دلباخته به آرامگاهش برده می‌شد که انقلابی بزرگ و واقعه ای باور نکردنی را با همت و حمایت مردمش آفریده بود.

امروز نیز خلف راستین آن امام بزرگوار حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه­‌ای (مدظله­‌العالی) تبیین گر حقیقی اندیشه امام راحل و استمرار دهنده سلوک در راه امام و تحقق اندیشه‌های آن مرد آسمانی است.

شورای ائتلاف نیروهای انقلابی استان قزوین ضمن تسلیت سالگرد رحلت امام عظیم‌الشأن انقلاب و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای قیام قهرمانانه پانزدهم خرداد ۱۳۴۲، همگان را به رهروی در مسیر ولایت مطلقه‌فقیه و پیروی از منویات و هدایت‌های رهبر معظم انقلاب دعوت می‌کند و اعلام می‌دارد :

 در زمان کنونی که دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب که کمرهمت بر تهاجم همه جانبه علیه ملت‌عزیز ایران بسته‌اند، با تأسی از وصیّت امام راحل، پشتیبان ولی فقیه زمان خویش هستیم و با تبعیّت محض از رهبر خود هرگز اجازه نخواهیم داد که آسیبی به این کشور و نظام برسد.

والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته

۱۳خرداد سال ۱۴۰۲

کد خبر 1051

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha