برنامه جمعیت وفاداران انقلاب برای ترویج اندیشه‌های دکتر شیبانی

دبیرخانه ای با موضوع آشنایی و ترویج اندیشه های مرحوم شیبانی در جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی تشکیل گردید.

به گزارش کمیته رسانه و ارتباطات شورای ائتلاف نیروهای انقلاب، نهصدمین جلسه جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در روز دوشنبه چهارم دی ماه ۱۴۰۱ در دفتر این جمعیت جهت گرامی داشت ایام فاطمیه و همچنین بزرگداشت مرحوم دکتر عباس شیبانی با حضور اعضاء تشکیل گردید.

در این جلسه مهندس بوربور دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی ضمن بیان فضائل و مناقبی از زندگی حضرت زهرا (س) این ایام را خدمت حضار تسلیت عرض نمودند و در رابطه با خصوصیات زندگی ساده و با افتخار مرحوم عباس شیبانی مطالبی را بیان و اعلام نمودند : در زندگی ایشان تجمل گرایی‌ها و ریخت و پاش‌ وجود نداشت. عقیده داشت خادم ملت باید ساده‌زیست، اهل قناعت و بااخلاق باشد. در نظم، انضباط کاری و دقت در زمان، برای همه الگو بود. ایشان از اعضای موسس ودبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی بوده اند .در جلسات جمعیت با وجود بیماری حضور به موقع و موثر داشتند. مرحوم به همراه همسرشان در رسیدگی به امور مردم نیز بسیار پایبند به اخلاق و انصاف بود و همه تلاششان این بود کسی درخواستی داشت ناامید برنگردد.  بخشی از موفقیت مرحوم شیبانی به همراهی و همدلی همسر مرحومشان(انسیه مفیدی) بر می گردد. در یک کلام ایشان می تواند حجتی برای اقشار مختلفی نظیر سیاستمداران ،پزشکان کارمندان و دیگران باشد.

دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در خصوص فعالیت های سیاسی ایشان بیان کرد : نامبرده اعتقاد به جمهوریت نظام داشت که با تحزب تحقق می یابد . مرحوم شیبانی در تمام طول عمر خود ، زمانی که در مجلس نماینده مردم بود و یا در دوران حضور خود در شورای شهر و چه زمانی که نیازمندی محضر ایشان مراجعه می کردند  اگر حرفی داشتند پیگیری می نمودند که به حق خود برسد  خود را خدمتگزار مردم می نامید خود را در هر سمتی که بود  در یک کلام خادم ملت می خواند.

حبیب الله بوربور از حضور اعضاء شورای مرکزی جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی که در مراسم تشییع و ترحیم مرحوم دکتر شیبانی شرکت نمودند تشکر کرد.

بوربور در این جلسه با پیشنهاد اعضاء اعلام کرد: دبیرخانه ای با موضوع آشنایی و ترویج اندیشه های مرحوم شیبانی تشکیل گردد و الگویی برای جوانان ما که در آینده عهده دار مسئولیتهایی در نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهند بود گردد.

همچنین به جهت آشنایی بیش از پیش جامعه با شخصیت ایشان، مجموعه خاطرات بزرگان و افرادی که مرحوم در خدمت به آنان موثر بوده در کتابچه ای جمع آوری و در فضای مجازی منتشر گردد.

همچنین در این دبیرخانه تولید محتوایی از اسناد، فیلم ها ، خاطرات و اندیشه های سیاسی جمع آوری از طریق رسانه های مکتوب و همچنین در فضای مجازی به اطلاع عموم رسانده شود. شایان ذکر است یکی از اعضای شورای مرکزی جمعیت هزینه تهیه تولید محتوا و چاپ یک جلد کتاب به نام مرحوم شیبانی را تقبل نمود.

در ادامه جلسه اعضا به بیان خاطراتی از مرحوم  و پیشنهادات تکمیلی در خصوص طرح ارائه شده پرداختند.

کد خبر 118

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha