بیانیه شورای ائتلاف شهر خمین درباره اغتشاشات اخیر

در بیانیه آمده است:‌ امید است با استعانت از درگاه الهی، مسئولین خدوم در رفع مشکلات فرهنگی و اقتصادی و معیشتی مردم زمینه رضایتمندی ایشان و حرکت به سمت تحقق جامعه مهدوی را فراهم نمایند.

به گزارش کمیته رسانه شورای ائتلاف استان مرکزی، متن بیانیه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب شهرستان خمین بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

باعرض سلام و تحییات  به محضر حضرت بقیه ا... الاعظم(عج) و آرزوی تائیدات رهبری معظم انقلاب(مدظله العالی) وضمن عرض تسلیت ایام شهادت حضرت صدیقه کبری (س) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای صدر اسلام تاکنون ،خصوصا شهدای مظلوم حوادث اخیر، اکنون بعد از حدود ۱۰۰ روز از شورش اغتشاش گران و حامیان براندازی و مماشات و مدارای نظام اسلامی  با فریب خوردگان این حرکت مذبوح که با تحمل و صبر نیروی های انقلاب و دلسوزان نظام همراه بود ،متاستفانه در شهر امام (ره) ، شهرستان یکهزار شهید و شهر حزب الله ، اخیرا شاهد موضع گیری و حرکت یکی از مسئولین آزمایشگاهای طبی بوده ایم، که بر درد و رنج غائله مذکور افزود.

لذا انتظار بر این است دستگاه قضایی و شورای تامین شهرستان ضمن حساسیت به موضوع ،نسبت به برخورد جدی با نامبرده تصمیم مناسب اتخاذ و تدابیر لازم جهت جلوگیری از این رفتار های غیر متعارف که به نوعی کمک و تائید اقدامات ضد امنیتی و قتل و آدم کشی می باشد، را در دستور کار خود قرار دهد.

لذا جریان  انقلابی شهرستان خمین برخود لازم می داند نسبت به مطالبه از مسئولین ذیربط جهت  برخورد با چنین رفتارهایی باعث فروکش کردن خشم مردم انقلابی و تسلای خاطر دلسوزان نظام باشد، و این هشدار بدیهی را متذکر می شود که در صورت عدم اهتمام مسئولین در برخورد جدی و پیگیری تا تنبه فرد مذکور، باید منتظر اقدامات و حرکات شبیه این و چه بسا بدتر نیز توسط هنجارشکنان بود.

امید است با استعانت از درگاه الهی، مسئولین خدوم در رفع مشکلات فرهنگی و اقتصادی و معیشتی مردم زمینه رضایتمندی ایشان و حرکت به سمت تحقق جامعه مهدوی را فراهم نمایند.

کد خبر 119

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha