بیانیه شورای ائتلاف بوشهر به مناسبت سالگرد ۹ دی

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان بوشهر به مناسبت حماسه ۹ دی ماه بیانیه صادر کرد.

به گزارش کمیته رسانه شورای ائتلاف بوشهر، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان بوشهر به مناسبت سالگرد حماسه نهم دی ماه بیانیه‌ای صادر کرد که متن آن به شرح زیر است:

چهاردهمین سالگرد حماسه نهم دی ماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت را گرامی می داریم.

بدون تردید حماسه نهم دی ماه یکی از فرازهای بزرگ تاریخ ملت قهرمان و مسلمان ایران است. این حماسه بزرگ نشان داد که اگر ملتی زمان شناس باشد و به نقش مهم و تاریخی خود در سرنوشت آینده آگاه باشد می تواند به  آنچه خود می خواهد و بدان اعتقاد دارد دست پیدا کند. فتنه ۸۸ یکی از بزرگ ترین توطئه ها علیه مردم ایران و انقلاب اسلامی بود. کالبد شکافی فتنه ۸۸ نشان می دهد که فتنه گران دخیل در این توطئه بزرگ به هیچ منطقی جز دست یابی به اهداف شوم خود پایبند نبودند. نقش آفرینان این فتنه از یک طرف دشمنان خارجی و در رأس آن آمریکا و از سوی  دیگر تجدیدنظرطلبانی بودند که خود را اصلاح طلب می نامیدند و از این رهگذر همه ی معاندان را در جمع خود متشکل کرده بودند. فتنه ۸۸ و به دنبال آن حماسه نهم دی ماه ۸۸  چهار نکته مهم را به همه ی دلسوزان یادآور می کند:

۱. تجربه نشان داده که دشمن خارجی و در رأس آن آمریکا در تقابل با ایران اسلامی به هیچ منطقی پایبند نیست و هر کس تصور کند که امکان تغییر در نگاه جهان سلطه نسبت به انقلاب اسلامی و نظام جمهوری وجود دارد آب در هاون کوبیدن است و قطعاً جز به بی راهه رفتن تفسیر دیگری نمی تواند داشته باشد.

۲. تجربه دیگر  نشان داده کسانی که مسبب این فتنه بزرگ در داخل بوده اند و هنوز هم از این جنایت تاریخی توبه نکرده و از سران فتنه دفاع می کنند به هیچ وجه قابل اعتماد نیستند و صلاحیت حضور در هیچ رده ی مدیریتی کشور را ندارند. اتفاق بدی که در دولت یازدهم و دوازدهم افتاد و از این رهگذر کشور متحمل آسیب های جدی شد. در همین خصوص دولت سیزدهم را به بازخوانی پرونده مدیران در تمامی سطوح دعوت می کنیم.

۳. هوشیاری و زمان شناسی ملت ایران و حضور به موقع در صحنه، مهم ترین عامل شکست توطئه ها و فتنه های دشمن است. همان کاری که ملت ایران در نهم دی ماه ۸۸ کرد و حماسه ای تاریخی خلق کرد و باعث شکست فتنه گران شد.

۴. نقش بی بدیل رهبری در مدیریت بحران ها از مهم ترین مؤلفه های شکست ناپذیری انقلاب اسلامی و خنثی کردن توطئه های دشمن است. از این رو بصیرت مردم و میثاق آن ها با ولایت می تواند تبدیل به دژ غیر قابل نفوذی شود که انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی را از هر خطر و تهدیدی در امان بدارد.

تجربه ی اغتشاشات اخیر که بسیار پیچیده تر از فتنه ۸۸  بود همین موضوع را مورد تأکید قرار می دهد. در اغتشاشات اخیر دشمن تلاش بسیار کرد که مردم را با خود همراه سازد، چرا که می دانست اگر این مهم تحقق پذیرد بزرگ ترین برگ برنده او در مدیریت فتنه و رسیدن به هدف شومش خواهد بود. این گونه بود که ملت ایران با بصیرت و ولایت پذیری نشان داد که نه تنها فریب دشمنان کینه توز را نمی خورد بلکه علیه آن ها در صحنه حضور هم پیدا می کند. حضور مردم در مراسم با شکوه ۱۳ آبان امسال و تشییع جنازه شهدای مدافع امنیت و شهیدان گمنام در سالگرد شهادت بزرگ بانوی جهان اسلام حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و عدم همراهی با فتنه گران نشانی از همین ولایت پذیری و بصیرت بود که باعث خنثی شدن نقشه های معاندان شد.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان بوشهر ضمن گرامی داشت این حماسه بزرگ و مردمی از تمام آحاد مردم می خواهد که با حضور پر شور خود در مراسم بزرگداشت نهم دی ماه، بار دیگر بصیرت و میثاق جاودانی خود را با ولایت به اثبات رسانند.

کد خبر 133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha