بیانیه شورای ائتلاف همدان به مناسبت سالگرد ۹ دی

قیام عاشورایی ملت شهید پرور ایران اسلامی در نهم دی۱۳۸۸ از مهمترین حماسه‌ها و رخدادهای بعد از پیروزی انقلاب اسلامی است.

به گزارش کمیته رسانه شورای ائتلاف همدان، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان همدان به مناسبت سالگرد حماسه نهم دی ماه بیانیه‌ای صادر کرد که متن آن به شرح زیر است:

انقلاب اسلامی  و دوران تاریخ ساز او مملو از قله‌های پیروزی و افتخار آمیزی است که در تارک تاریخ  و در دل و جان ملت نقش بسته است. روزهای سراسر شور و شعور دوران پیروزی انقلاب اسلامی، سال‌های غرورآفرین دفاع مقدس، تسخیر لانه جاسوسی شیطان بزرگ آمریکا،  دستاوردهای کم‌نظیر و پیشرفت‌های هسته ای ، علمی و ... گذر از فتنه های ۷۸ ، ۸۸ ، ۹۸ و۱۴۰۱و شکستن شاخ استکبار در منطقه و اضمحلال دست پرورده های او در سوریه و عراق همچون داعش از نمونه‌های بارز آن است و در این عرصه دشمنان و فتنه‌گران همواره در تلاش بوده‌اند که مسیر رشد و شکوفایی ملت ایران را سد کنند که با بصیرت ملت و رهبری مدبرانه مولا و مقتدایمان حضرت امام خامنه‌ای عزیز ناکام گشته‌اند.

قیام عاشورایی ملت شهید پرور ایران اسلامی در نهم دی۱۳۸۸ از مهمترین حماسه‌ها و رخدادهای بعد از پیروزی انقلاب اسلامی است که اهمیت آن در تراز پیروزی انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس ارزیابی می‌شود؛ زیرا این حماسه بزرگ با خنثی سازی این توطئه عظیم و پیچیده، ماندگاری انقلاب و بقای نظام اسلامی را تضمین کرد.

حماسه  عظیم نهم دی  ، یوم‌الله بصیرت و میثاق با ولایت در تقویم این مرز و بوم ماندگار خواهد ماند “نهم دی”  تجلی بصیرت و هشیاری مردمان خدا جویی است که در دامانشان قهرمانانی چون سردار آسمانی شهید حاج قاسم سلیمانی پرورش یافته‌اند. گذر تاریخ از ۹ دی به ۱۳ دی چه زیبا توالی مفاهیم ارزشمند “بصیرت و هوشیاری” و “شجاعت و ایثار” را به هم پیوند می‌دهد و ثمره انقلاب سوم را اخراج استکبار جهانی از این منطقه قرار می‌دهد.

 شورای ائتلاف نیرو های انقلاب اسلامی استان همدان  با گرامی داشت سیزدهمین سالگرد حماسه عظیم  نهم دی و  سومین سالگرد شهادت سردار آسمانی شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی ، ملت بصیر ، ولایتمدار ، شهید پرور و انقلابی را به بصیرت ، حضور در عرصه های جهاد تبیین ، وحدت و استقامت در سایه سار نخل ولایت و حضور پرشور در راهپیمایی حماسه نهم دی، " میثاق مردم با رهبری، مقابله با جنگ ترکیبی دشمن " در دیار دارالمومنین و دارالمجاهدین استان همدان دعوت می نماید.

ومن الله التوفیق وعلیه التکلان

کد خبر 137

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha