بیانیه پایانی همایش سراسری شوراهای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی

شرکت‌کنندگان این همایش، پشتیبانی خود را از قوای سه‌گانه و مخصوصاً از رئیس محترم جمهور و همکاران ایشان در خدمت به مردم و گشودن راه پیشرفت برای تحقق آرمان «ایران سربلند» و رفع مشکلات کشور اعلام کردند.

به گزارش کمیته رسانه و ارتباطات شورای ائتلاف نیروهای انقلاب، دومین همایش سراسری رؤسا و دبیران و نمایندگان بانوان شوراهای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در روزهای پنجشنبه دهم و جمعه یازدهم آذرماه یک‌هزاروچهارصدویک در تهران با حضور جمعی از اعضای شورای مرکزی ائتلاف و نمایندگانی از مجلس شورای اسلامی و شورای شهر تهران و دبیران احزاب و شخصیت‌های روحانی و فعالان سیاسی برگزار گردید.

در پایان این همایش، بیانیه‌ای در ۷ بند به شرح زیر مورد تأیید و تصویب قرار گرفت.

۱. شرکت‌کنندگان در همایش با تقدیم مراتب سپاس و تشکر خود از رهنمودهای مقام معظم رهبری در حوادث مهر و آبان‌ماه اخیر، اطاعت از فرامین ایشان را وظیفۀ شرعی و قانونی خود دانسته و خود را به ایفای وظیفه در عرصۀ جهاد تبیین که پادزهر تحریف دشمنان است، موظف می‌دانند و خود را سربازی در جبهه دفاع از انقلاب اسلامی و خدمت به جمهوری اسلامی ایران می‌شناسند.

۲. شرکت‌کنندگان در همایش در عین حال که انتقاد و اعتراض را حق طبیعی شهروندان می‌دانند، هرگونه اغتشاش و اختلال در امنیت کشور را محکوم می‌کنند و پشتیبانی خود را از مدافعان امنیت و نیروهای بسیج و قوه قضاییه اعلام می‌کنند و به روان پاک شهیدان دفاع از امنیت که جان خود را در راه امنیت و آسایش مردم فدا کردند، درود می‌فرستند.

۳. شرکت‌کنندگان در همایش با تأکید بر وحدت و همبستگی همه مردم ایران، تحرکات آشوبگران را که از خارج از مرزهای کشور مسلح شده و امنیت شهروندان را در بخش‌هایی از غرب و جنوب شرقی کشور به خطر انداخته محکوم می‌کنند و همه شخصیت‌ها و فعالان سیاسی و مردم عزیز این مناطق را که ایرانیانی میهن‌دوست و وطن‌پرست هستند، به هوشیاری و همبستگی و دفاع از استقلال ایران عزیز دعوت می‌کنند.

۴. شرکت‌کنندگان در همایش، تحریکات بعضی اشخاص و جریانات سیاسی را که در آغاز حوادث اخیر فرصت‌طلبانه با شتابزدگی در قضاوت بر آتش اغتشاشات دامن زدند و زمینه را برای گسترش اغتشاشات و حوادث تلخی نظیر ترور مردم بی‌گناه حرم مطهر شاهچراغ و بعضی شهرهای دیگر فراهم ساختند، محکوم می‌کنند.

۵. شرکت‌کنندگان این همایش، پشتیبانی خود را از قوای سه‌گانه و مخصوصاً از رئیس محترم جمهور و همکاران ایشان در دولت در خدمت به مردم و گشودن راه پیشرفت برای تحقق آرمان «ایران سربلند» و رفع مشکلات کشور اعلام می‌کنند و در عین حال نقد منصفانه عملکرد قوای سه‌گانه را وظیفه خود و به نفع ملت و کشور می‌دانند و امید دارند مسئولان دولتی در سراسر کشور با مدیریت و تلاش و جدیت بیشتر و استفاده بیشتر از همکاری نیروهای مؤمن و انقلابی در مسئولیت‌ها، راه را برای خدمت بیشتر و رفع سریع‌تر مشکلات هموار سازند.

۶. شرکت‌کنندگان در همایش با توجه به جنگ ترکیبی و جنگ نرم دشمن در مقابل انقلاب اسلامی، بر شناخت زمینه‌ها و علل حوادث اخیر برای مقابله با روایت‌گری غلط و مغرضانه و ایجاد یأس و ناامیدی در نسل جوان کشور تأکید می‌کنند و از مسئولان فرهنگی و آموزشی کشور می‌خواهند برای یافتن راه‌حل‌های مناسب و مؤثر اهتمام بیشتر داشته باشند.

۷. شرکت‌کنندگان در همایش سپاس صمیمانه خود را به حضور رئیس‌جمهور مؤمن و انقلابی کشور، آیت‌الله رئیسی که با سخنرانی روشنگرانۀ خود در همایش بر غنای آن و دلگرمی اعضای شورای ائتلاف در سراسر کشور افزودند، تقدیم می‌کنند. همچنین از حضور محترم جناب آقای دکتر محمدباقر قالیباف ریاست محترم مجلس شورای اسلامی و دیگر شخصیت‌ها و مسئولانی که در این همایش با سخنرانی‌های خود شرکت‌کنندگان را بهره‌مند ساختند، سپاسگزاری می‌کنند.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی- ۱۱ آذر ۱۴۰۱

کد خبر 14

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha