بیانیه حزب توسعه و عدالت به مناسب سالروز شهادت حاج قاسم

در این بیانیه آمده است: شهادت حاج قاسم سلیمانی نشان‌دهنده استیصال جهانی بود که غرب را مسلط بر زندگی تمام بشر می‌دانست اما در برابر سرباز ولایت توان قدرت نمایی نداشت.

سرویس احزاب شانا - حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی به مناسب ۱۳ دی سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی بیانیه‌ای صادر کرد که متن آن به شرح زیر است:

از انقلابی‌گری برای آرمان‌های امام خمینی، پاسداری از ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس،پیروی از ولایت،سربازی رهبری،رهروی از راه شهدا،هم‌نشینی با سرداران شهید حسین خرازی،احمد کاظمی،ابراهیم همت،علی هاشمی و... از او نه یک سردار بلکه شهیدی در دوران حیات ساخت.

قاسم سلیمانی زنجیرهای اتصال بر دنیای مادی را از هم گسست تا از مرزها عبور کرده،روح انقلابی خود را بر خاورمیانه پر از مصیبت پرواز داده تا پیام صلح و آزادگی رهبر خود را در دنیای آشوب زده امروز به گوش جهانیان برساند.

قاسم سلیمانی زمانی حاج قاسم شد که نه برای قدرت بلکه برای سرافرازی اسلام با پرچم امام حسین(ع) و به فرمان ولی خود به مقابله با دشمنی رفت که هدف‌اش تحریف واقعی اسلام بود،شیرمرد شیعه چنان برای خواهران و برادران اهل سنت برادری و جانفشانی کرد که تاریخ نه به خود دیده و نه خواهد دید.

او ابتدا در عالم باطن شهادت را به جان خرید و سپس سعادت شهادت را نصیب خود دید.

شهادت حاج قاسم سلیمانی نشان‌دهنده استیصال جهانی بود که غرب را مسلط بر زندگی تمام بشر می‌دانست اما در برابر سرباز ولایت توان قدرت نمایی نداشت.

اگر روزگاری برای حفظ ایران اسلامی در کنار همرزمان شهیداش جان بر کف داشت روزگاری دیگر برای حفاظت از اسلام دنیای استکبار را به مبارزه می‌طلبید.او پیام رسان فرهنگ ملت امام حسین بود که شهادت نه شعارشان بلکه افتخارشان است.

حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی فقدان این سردار رشید اسلام را ضایعه‌ای جبران‌ناپذیر برای تمامی آزادی‌خواهانی میداند که در جستجوی سعادت دنیوی و آمرزش اخروی هستند و چون سالیان گذشته اندوه جانسوز شهادت بسیجی عارف و سردار دل‌ها را که تا آخرین قطره خون مطیع امر ولی زمانه خود و پرچم دار مسیر مقدس راه تعالی و شهادت بود را خدمت مقام‌معظم رهبری و مسلمانان جهان تسلیت عرض می‌نماید.

کاروانی که بود بدرقه‌اش حفظ خدا

به تجمل بنشیند به جلالت برود.

کد خبر 160

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha