برگزاری مراسم بزرگداشت شهید سلیمانی توسط شورای ائتلاف اراک

مراسم بزرگداشت سالگرد شهید سلیمانی توسط شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان مرکزی برگزار شد.

سرویس استان‌های شانا - در آستانه سومین سالگرد عروج ملکوتی سردار مقاومت و همرزمان شهیدش، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان مرکزی با همکاری و همراهی شورای ائتلاف شهرستان اراک و هیات امنا و امام جماعت مسجد صاحب الزمان(عج ) کوی ۳۰ متری میقان  ،خیابان شهید لنجابی،  مراسم بزرگداشتی بدین مناسبت با حضور  مسولین استانی و  شهرستان اراک و حضور پر شور اقشار مردم محل و دلدادگان شهید سلیمانی  و آیت الله میرمهدی ریاست محترم شورای ائتلاف استان و نیروهای نظامی و انتظامی و بسیجیان و ... با هدف  پاسداشت و بزرگداشت شهدا و تبیین و  زنده نگهداشتن راه شهدا ،در روز یکشنبه ۴۰۱/۱۰/۱۱ با شرکت در نماز جماعت  مغرب و عشا ء  برگزار نمودند.

در این مراسم روحانی، اعضای محترم هیات امنای و امام جماعت مسجد صاحب الزمان(عج ) و جوانان و نوجوانان و دلدادگان مکتب حسینی و اعضای  شورای ائتلاف  شهرستان اراک و استان مرکزی دست به دست هم دادند و مراسمی با شکوه و در شان سردار دلها و همرزمان شهیدش برگزار گردید.

در مراسم بزرگداشت سردار دلها و همرزمانش ،همراه  قاری قرآن مهندس رضایی ، عموم مردم نیز جهت شادی روح شهدا قرآن تلاوت نمودند و در ادامه سردار کریمی فرمانده سپاه روح الله استان در خصوص ۷ گام موفقیت و سعادت سردار سلیمانی و ...مفصل به ایراد سخنرانی پرداختند ،در ادامه مداح اهل بیت عصمت و طهارت حاج علی براتی با مرثیه سرایی در مدح سردار شهید سلیمانی  یاد و خاطره شهدا را زنده نداشتند و در  ادامه دکتر یاری  استاد دانشگاه  به تبیین و تحلیل اغتشاشات اخیر و نقش دشمنان انقلاب  و گول خوردگان داخلی در دامن زدن به نا امنی ها و ... در داخل کشور  پرداختند .

مراسم با دعای سلامتی آقا امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف با نوای دلنشین  مجری مراسم حاج ابوالفضل هاشمی  به پایان رسید.

برگزاری مراسم بزرگداشت شهید سلیمانی توسط شورای ائتلاف اراک

برگزاری مراسم بزرگداشت شهید سلیمانی توسط شورای ائتلاف اراک

کد خبر 161

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha