بیانیه شورای ائتلاف خراسان رضوی به مناسبت سالگرد شهادت شهید سلیمانی

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان خراسان رضوی ،سالروز شهادت این سردار عزیز و برادر همرزمش ابومهدی المهندس را به امت اسلامی تبریک و تسلیت گفت.

سرویس استان‌های شانا - شورای ائتلاف خراسان رضوی به مناسبت سومین سالگرد سردار دلها شهید سلیمانی بیانیه صادر کرد. متن کامل بیانیه به شرح زیر است:

سه سال از شهادت مجاهد نستوه سپهبد قاسم سلیمانی بدست دژخیمان استکبار جهانی و مزدوران صهیونیست،گذشت وهرسال برعزت و آبرو ی او در جهان اسلام افزوده و برذلت وترس و وحشت دست اندرکاران شهادت اوبخاطر انتقام سختی که در انتظار آنان است میگذرد .

مکتب اخلاقی، اعتقادی ،سیاسی و نظامی این سرداردر بین امت اسلامی و جبهه مقاومت درحال تبیین و اموزش است تا سلیمانی های فراوانی را برای تداوم راهش تربیت کند .

شهادت او پیوند بین جبهه مقاومت را تحکیم و همبستگی ملت عراق باایران را بخاطر همرزمش المهدی المهندس ،مضاعف ساخته و عوامل مقصر در شهادت این دویار مبارز را از عرصه سیاسی عراق بیرون رانده است .

راه سلیمانی در دفاع از حرم اهل بیت و حرم جمهوری اسلامی وتقویت و تجهیز مقاومت درتمام‌جبهه ها وحفط امنیت در منطقه واز کار انداختن موتورمحرک داعش و هم پیمانانش، با قدرت و دقت بدست جانشین شجاع و بادرایت او سردار قاآنی، رزمنده ی خطه خراسان و شهرشهادت، ادامه دارد  .

محافل فکری و اندیشه ورز با واکاوی ابعاد این شخصیت ،را در سلوک معنوی و اخلاق فرماندهی و تقریب مسلمین وخدمت به مردم و دیپلماسی انقلابی وبویژه در نگاه توحیدی وولایت مداری اش  ، رمز محبوبیت او. دربین امت اسلامی را یافته و  روز بروز بر پیروان راهش و مومنان به مرامش افزوده میگردد.

امت اسلامی همچنان در انتظار انتقام خون این دوشهید راه مبارزه با تروریسم و خنثی کنندگان توطئه تکفیریهای امریکایی در منطقه ، بدست رزمندگان اسلام در تمام جبهه های سیاسی ، سایبری ،نظامی ،وغیره هستند و آن روز دیر نخواهد بود .

جبهه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان خراسان رضوی ،سالروز شهادت این سردار عزیز و برادر همرزمش المهدی المهندس را به امت اسلامی تبریک و تسلیت گفته وحضور مردم عزیز در مراسمات اورا موجب گسترش مکتب مقاومت و ولایتمداری او میداند. 

یادش گرامی و راهش پررهرو باد

کد خبر 163

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha