نهصدویکمین جلسه جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی برگزار شد

در این جلسه، بر کمک و یاری دولت محترم و استفاده از منابع موجود در کشور برای حل مسایل و مشکلات اقتصادی تأکید شد.

سرویس احزاب شانا - نهصدویکمین جلسه شورای عمومی جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی با حضور دبیرکل و اعضای شورای مرکزی و مشورتی در روز دوشنبه ۱۲دی ۱۴۰۱ در دفتر جمعیت برگزار شد.

این نشست با تلاوت آیاتی از قرآن کریم آغاز شد و سپس مهندس حبیب  الله بور بور، دبیر کل جمعیت طی سخنانی با اشاره به سالروز شهادت «سپهبد حاج قاسم سلیمانی» بیان داشت: ایشان «مرد میدان» و «حلقه اتصال محور مقاومت» بود. وی از «حاج قاسم» با عنوان «نظامی در طراز انقلاب و جمهوری اسلامی» و از مرحوم عباس شیبانی با عنوان «مدیر ساده زیست در طراز انقلاب و جمهوری اسلامی» یاد کرد.

در ادامه جلسه، بر کمک و یاری دولت محترم و استفاده از منابع موجود در کشور برای حل مسایل و مشکلات اقتصادی تأکید و مقرر شد جلسه‌ای با کمسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی برگزار و راهکارها به نمایندگان ملت ارائه شود.

در این جلسه همچنین مقرر شد، افزایش صادرات کالاهای تولیدی ارز آور و تأمین کننده نیازهای ارزی کشور در تعامل با نمایندگان مجلس و نیز پیش بینی ساز و کاری برای صنایع واجد آسیب محیط زیستی بررسی شود.

در ادامه صاحب نظران اقتصادی جمعیت راهکارهایی را بیان داشتند که با توجه به تخصص ایشان مقرر شد که به کمیسیون اقتصادی مجلس و دولت محترم ارائه گردد.

در پایان، مهندس بوربور از افرادی که در جمعیت بزرگترین سرمایه یعنی وقت خود را اختصاص می‌دهند تا با همفکری و برگزاری جلسات تخصصی راهکارهایی جهت حل مشکلات ارائه شود، تشکر و قدردانی نمود.

نهصدویکمین جلسه شورای عمومی جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی برگزار شد

نهصدویکمین جلسه شورای عمومی جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی برگزار شد

کد خبر 167

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha