لزوم تکمیل سریع ارکان شورای ائتلاف استان کرمان

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کرمان گفت: باید هر چه سریع تر ارکان تشکل ها، هیئت موسس و همین طور معاونت ها و کمیته تشکیل و هیئت اجرایی انتخاب شود و مصوباتی هم داشته باشیم.

سرویس استان های شانا - دومین جلسه هیئت رئیسه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کرمان در تاریخ 14 دی ماه 1401 ساعت 15 و 30 دقیقه در دفتر این شورا با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید آغاز و در ادامه حجت الاسلام عرب پور رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کرمان با تسلیت ایام شهادت سردار شهید سلیمانی، هماهنگی و همدلی میان تشکل ها و نیروهای انقلاب را دلیل تشکیل این شورا خواند و اظهار داشت: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در انتخابات دوره یازدهم مجلس تشکیل شد.

 رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کرمان با بیان اینکه مکانیزمی هم برای آن تعریف کرده اند، عنوان کرد: این مکانیزم در ارتباط با بخشی از اعضای شورا در بسیاری از استان ها اجرا نشده که کرمان جزو آن هاست.

 حجت‌الاسلام عرب پور ابراز کرد: شورا تقریبا ۴ رکن دارد، یک رکن آن هیئت موسس هستند و هفت یا ۹ نفر را معرفی می کنند، رکن دوم تشکل هایی که همراه شورا هستند، رکن سوم افرادی که مجمع عمومی انتخاب می کنند و رکن چهارم شخصیت های حقیقی هستند که نماینده ولی فقیه یا مسوول عالی استان آن را معرفی می کند.

وی با بیان اینکه هیئت موسس تشکیل شده و ثبت نام ها نیز در شهرستان ها صورت گرفته است، گفت: اما انتخابات و مجمع عمومی هنوز برگزار نشده اند و لیستی که تشکل ها ارسال کرده اند نشان می دهد از استان کرمان  ۸ شهرستان نمایندگی ندارند.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کرمان با تاکید بر اینکه تشکل ها رکن اصلی کار است، خاطر نشان کرد: توصیه می شود، شهرستان هایی که عقب هستند، کار را دنبال کنند.

حجت‌الاسلام عرب پور با بیان اینکه اساسنامه شورا بازنگری شده و اساسنامه جدید به عنوان ساختار مجموعه در دسترس است، ابراز کرد: باید هر چه سریع تر ارکان تشکل ها، هیئت موسس و همین طور معاونت ها و کمیته ها تشکیل و هیئت اجرایی انتخاب شود و مصوباتی هم داشته باشیم.

کد خبر 170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha