توصیه دبیر شورای ائتلاف لرستان به استفاده از نیروهای انقلابی

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی لرستان گفت: استفاده از نیروهای جوان خلاق، توانمند و تحصیلکرده کف میدان در سطوح مختلف دستگاه‌ها مطالبه جریان‌های انقلابی است.

سرویس استان‌های شانا - رئیس و دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلابی اسلامی لرستان همراه با اعضای شورای ائتلاف شهرستان سلسله با میلاد شرفی فرماندار جدید سلسله دیدار کردند.

 نادر بازگیر دراین دیدار انتصاب شرفی به عنوان فرماندار شهرستان سلسله را را تبریک گفت و عنوان کرد: حضور یک نیروی جوان گام دوم انقلاب و پای کار در فرمانداری سلسله قطعا می‌تواند به توسعه این شهرستان کمک کند. 

وی در ادامه افزود: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی به عنوان مشاور در کنار دولت قرار دارد و با توجه به وجود نیروهای تحصیلکرده و صاحب فکر و توانمند در شهرستان سلسله نیز می‌تواند در باب مشاوره به مدیران این شهرستان کمک کند. 

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی لرستان گفت: شورای ائتلاف متشکل از اقشار مختلف جامعه از جمله دانشگاهیان، بازاریان، دانشجویان، جوانان و ... است و در ایام مختلف سال برنامه‌های متنوعی مد نظر دارد. 

وی در ادامه بر استفاده از نیروهای انقلابی کف میدان و دلسوز انقلاب و مردم تاکید کرد و یادآور شد: استفاده از جوانان تحصیلکرده و خلاق و دلسوز کف میدان در سطوح مختلف از مطالباتی است که امیدواریم مورد توجه قرار گیرد. 

بازگیر گفت: ما هرگز بدنبال تحمیل افرادی خاص برای تصدی مناصب مدیریتی نیستیم و در واقع آنچه مهم بوده توجه به شاخص‌های مهم و مورد توجه مردم در انتصابات است بگونه‌ای که در رفع دغدغه مردم موثر و تاثیرگذار و رضایت جامعه را به همراه داشته باشد. 

وی تاکید کرد: انتظار داریم در انتصابات از همه جریان‌ها و ظرفیت‌های انقلابی در سطح شهرستان استفاده شود.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب لرستان در ادامه بیان داشت: توجه به مطالبات اقتصادی و عمرانی مردم سلسله از موضوعاتی است که با حضور فرماندار جدید و کمک مجموعه دولت امیدواریم شاهد رفع آنها باشیم.

کد خبر 181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha