دیدار رئیس شورای ائتلاف لرستان با فرماندار جدید سلسله

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان لرستان گفت: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب متعلق به همه افراد و جریان های انقلابی و دلسوز نظام است.

سرویس استان‌های شانا - حجت الاسلام و المسلمین مهدی قدرتی در دیدار با میلاد شرفی فرماندار شهرستان سلسله انتصاب وی به این سمت را تبریک گفت و افزود: استفاده از نیروهای جوان گام دوم انقلابی نکته مثبت و ارزشمندی است و با توجه به روحیه جهادی و خوش فکر بودن چنین نیروهایی می توان به توسعه شهرستان و استان بیش از پیش امیدوار بود.

وی رویکرد شورای ائتلاف را حمایت از نیروهای انقلابی واقعی بدون هیچ چشمداشتی عنوان کرد و گفت: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب متعلق به همه افراد و جریان های انقلابی و دلسوز نظام است.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان لرستان اظهار داشت: شورای ائتلاف در جریان انتخابات ریاست جمهوری بدون هیچ‌ چشمداشتی از حجت الاسلام والمسلمین رئیسی حمایت کرد چراکه احساس بر این بوده که بعنوان یک نیروی انقلابی می تواند در کمک به توسعه کشور و رفع مشکلات مردم موثر باشد.

وی خاطرنشان کرد: شورای ائتلاف یک حزب نیست، یک جریان است که جمعی از گروه‌های انقلابی در آن حضور دارند.

قدرتی گفت: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با توجه به اینکه از ظرفیت نخبگان و افراد صاحبان ایده در حوزه های مختلف بهره مند است آمادگی این را دارد تا در باب مشورت به دولت کمک می کند.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در لرستان بیان کرد: در شهرستان الشتر نیز شورای ائتلاف به فرماندار جدید به اندازه نیاز مشورت خواهد داد اما قطعا تصمیم گیری با نظر کامل فرماندار است.

وی در پایان گفت: معتقدیم یک نیروی جوان انقلابی و پر انرژی و خلاق تصمیماتی برای کمک به توسعه منطقه و رفع مشکلات مردم خواهد گرفت.

کد خبر 182

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha