واکنش دبیر شورای ائتلاف لرستان به اقدام موهن نشریه شارلی ابدو

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان لرستان گفت: اقدام اخیر نشریه شارلی ابدو توهین به ملت ایران و همه مسلمان جهان بود و جا دارد دستگاه دیپلماسی کشور جواب قاطع و کوبنده به این اقدام موهن دهد.

سرویس استان‌های شانا - نادر بازگیر دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی لرستان ضمن محکوم کردن اقدام اخیر نشریه فرانسوی در اهانت به رهبر معظم انقلاب، گفت: اقدام اخیر نشریه شارلی ابدو توهین به ملت ایران و همه مسلمان جهان بود و جا دارد دستگاه دیپلماسی کشور جواب قاطع و کوبنده به این اقدام موهن دهد.

وی افزود: وزارت امور خارجه باید از همه ظرفیت‌های بین‌المللی برای برخورد با این اقدام گستاخانه اقدام نماید و نمایندگان مجلس نیز باید در این زمینه ورود پیدا کنند و حمایت‌های لازم را در این مسیر انجام دهند.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان لرستان در ادامه گفت: دشمنان ایران و نظام اسلامی در ماه‌های اخیر با به راه انداختن جنگ ترکیبی و همه جانبه بدنبال ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران بودند اما بصیرت و هوشیاری مردم و عدم همراهی آنها با دشمنان این آب و خاک، نقشه‌های شومشان را نقش بر آب کرد.

وی با بیان اینکه همراهی عده‌ای قلیل با دشمنان ایران اسلامی در مقابل حمایت آحاد ملت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به چشم نمی‌آید، عنوان کرد: دشمنان به خوبی واقعیات جامعه ما را دریافته و از عدم اجرای نقشه‌هایشان در چند وقت اخیر سخت خشمگین شده‌اند و اقدام اخیر نشریه فرانسوی هم از سر ناراحتی و همین شکست خوردگی است.

بازگیر اظهار داشت: در حوادث اخیر کشور دیدیم که دشمنان فشار گسترده‌ای بر جمهوری اسلامی ایران آوردند و در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی برنامه ریزی وسیعی انجام دادند که با هوشیاری مردم به نتیجه نرسید.

وی جنگ رسانه‌ای را بزرگترین ابزار دشمن برشمرد و ادامه داد: امروز نیز با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها بدنبال افزایش فشار در حوزه اقتصادی و معیشتی هستند و اینجا مسوولان کشورمان وظیفه دارند تا با رسیدگی به دغدغه مردم و رفع مشکلات اقتصادی بار دیگر دشمن را ناامید کرده و امید را در جامعه افزایش دهند.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب لرستان بر رفع مشکلات اقتصادی تاکید کرد و گفت: در شرایطی کنونی انتظاری که از مسوولان می‌رود این است که مشکلات مردم به صورت جدی به ویژه در بحث معیشتی و اقتصادی پیگیری شده و با کار جهادی برای بهبود شرایط تلاش شبانه روزی صورت گیرد.

وی در پایان گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران در طول تاریخ پر فراز و نشیب انقلاب با رهبری حکیمانه امام راحل و مقام معظم رهبری همواره از گردنه‌های سخت عبور کرده و امروز نیز شرایط موجود و اقداماتی که در حال انجام است نوید بخش آینده‌ای روشن برای مردم کشورمان می‌دهد و ان شاء الله پرچم این انقلاب با دستان رهبر معظم انقلاب به صاحب آن حضرت مهدی (عج) داده خواهد شد و دشمنان اسلام کاری از پیش نخواهند برد.

کد خبر 186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha