نهصد و دومین جلسه جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی برگزار شد

بوربور با اشاره به تشکیل کمیته ویژه انتخابات بیان داشت: در کمیته انتخابات با استفاده از نظرات کارشناسان و متخصصان ظرف یک ماه آینده بتوانیم راهکارهایی جهت "انتخابات پرشور" به مسئولین ذی ربط ارائه کنیم.

سرویس احزاب شانا - نهصد و دومین جلسه عمومی جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی با حضور دبیرکل و اعضای شورای مرکزی و مشورتی و سایر اعضا برگزار شد.این جلسه روز دوشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۱ با تلاوت آیاتی از قرآن کریم در دفتر جمعیت آغاز شد.

سپس مهندس حبیب الله بوربور، دبیر کل جمعیت با تبریک ولادت خجسته حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، به تشکیل کمیته های تخصصی در جمعیت اشاره کرد و گفت: با توجه به جلسات تخصصی و راهکارهای ارایه شده به دولت محترم، تصمیم گرفته شد کمیته های تخصصی در راستای تمرکز بر تخصص افراد در هفت کمیته شامل؛ فرهنگیان، بانوان، روحانیون، کارمندان، جوانان، اساتید و ویژه نامه تشکیل شود.

وی افزود: هدف آن است که ذیل هر کمیته اعضا در جلسات تخصصی جداگانه، جهت ارائه راهکارهای اجرایی و نظرات تخصصی با قابلیت کاربردی به دولت و مجلس و سایر نهادهای مرتبط، بتوانند در جهت حل مشکلات و نیز بهبود اوضاع گامی بردارند.

بوربور با اشاره به تشکیل کمیته ویژه تحت عنوان کمیته انتخابات، بیان داشت: در کمیته انتخابات در ارتباط با جمهوریت نظام و حضور همه اقشار مردم با استفاده از نظرات کارشناسان و متخصصان ظرف یک ماه آینده بتوانیم راهکارهایی جهت "انتخابات پرشور" به مسئولین ذی ربط ارائه نماییم.

دبیر کل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: این نوع رفتار عملیاتی و ارائه راهبرد، سبب گفتمان‌سازی، تبیین و افزایش مشارکت به عنوان کارکرد اصلی احزاب در بین همه سنین و تفکرات مختلف خواهد شد و حضور پر شور و باشکوه را به دنبال خواهد داشت.

وی همچنین اظهار داشت: خروجی کمیته ها، به تلاش هدفمند بیشتر برای کمک به حل مشکلات به صورت همه جانبه و راهبرد افزایش مشارکت منتج شود. در ادامه حاضرین نیز نقطه نظرات خود را بیان داشتند.

کد خبر 191

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha