تحلیل رییس شورای ائتلاف کرمان از علت توهین نشریه فرانسوی

رئیس شورای نیروهای انقلاب اسلامی گفت همه این اقدامات ناشی از سوز درون و داغ دل دشمنان جمهوری است.آنها دیدند انقلاب اسلامی آشوب های داخلی را رد کرده، این برایشان سخت تمام شد.

سرویس استان‌های شانا - حجت الاسلام مهدی عرب‌پور رییس شورای نیروهای ائتلاف استان کرمان اقدام اهانت بار مجله فرانسوی را به شدت محکوم کرد و با تاکید بر اینکه اهانت به مرجعیت، مقدسات دینی و شخصیت های محبوب نشان از استیصال آنها دارد، اظهار داشت: آنها نسبت به جمهوری اسلامی کینه و عناد دارند چراکه سالها با دین و مذهب مبارزه کرده و شکست خورده اند.

وی اضافه کرد: آنها دیدند با همه تبلیغات شان مردم ما به سمت خدا گرایش دارند پس بسیار عصبانی اند چرا که سالها تبلیغ کردند دین نمی تواند حکومت کند ولی اکنون حکومت دینی برآمده از اسلام و اعتقاد به خدا آمده و می خواهد حکومت کند، لذا بعد از شکست توطئه های خود با کمال وقاحت دست به توهین می زنند و عمودهای دین را تخریب می کنند.

رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کرمان با تاکید بر اینکه آنها هیچ سودی نخواهند برد و حکومت دینی با قدرت کار خود را ادامه می دهد، گفت: فرانسه پیش از این نیز حرکاتی داشت، دیدار رییس جمهورش با یک خانم معلوم الحال نشان داد بعد از شکست در اغتشاشات به روزهای سختی افتاده اند.

حجت‌الاسلام عرب پور با بیان اینکه همه این اقدامات ناشی از سوز درون و داغ دل دشمنان جمهوری است، خاطرنشان کرد: آنها دیدند که انقلاب اسلامی آشوب های داخلی را رد کرده و آن صحنه ها برایش خطری به حساب نمی آید، برایشان سخت و گران تمام شد.

وی با تاکید بر اینکه ملت های جهان توهین به مقدسات را بر نمی تابند و این اقدام نفرت توده های مردمی را در پی خواهد داشت، ابراز کرد: مردم با هر دین، مرام و مسلکی باشند از توهین به مقدسات خوششان نمی آید.

وی اضافه کرد: جوامع بین المللی اما در مقابل این اقدام سکوت می کنند چراکه سابقه دارند، آنها پیش از این هم در مقابل توهین این نشریه و اهانت به پیامبر مهربانی و شخصیت های مذهبی سکوت کرده اند، ما هم انتظاری نداریم که واکنشی داشته باشند، آنها در مقابل هر ظلمی چشم می بندد و در برابر هر انحرافی سکوت می کنند چراکه توسط استکبار هدایت می شوند.

رییس شورای نیروهای انقلاب استان کرمان از لزوم روشنگری جوانان جامعه سخن به میان آورد و با تاکید بر اینکه باید از این فرصت پیش آمده برای معرفی اسلام استفاده کنیم، گفت: جوانان ما باید بدانند در هر حرکت ضد دینی و ضد مذهبی دست صهیونیست ها وجود دارد و ریشه آنها صهیونیستی است.

وی اضافه کرد: همان کسی که شعار نویسی را تشویق می کند، همان هم شعار سازی می کند، همه بدانیم که اهانت از یک جا سرچشمه می گیرد، لذا اگر انتقادی هم هست نباید به سمت دشمن بروند چراکه ذات آنها همین است، باید مراقب باشیم تا چراغ سبز به دشمن نشان ندهیم.

سخنی با جوانان 

حجت‌الاسلام عرب پور در پایان سخنان خود، خطاب به جوانان جامعه گفت: جوانان عزیز! دختران و پسران بزرگوار این مرز و بوم، اگر مسلمان هستید که قطعا هستید، اگر متدین هستید که قطعا هستید، اگر در خط اهل بیت هستید که قطعا هستید، اگر در خط سید الشهدا(ع) هستید که قطعا هستید و یا اگر متدین نیستی ولی ایرانی غیرت ایرانی داری بدان آنهایی که دارند برای ما تلاش می کنند هرگز دلشان برای این ملت نسوخته است.

وی ادامه داد: آنها به دنبال مطامع و نقشه های خودشان هستند،  کاری نکنید که دشمن سو استفاده کند، شما باید در پیشانی حرکت های بزرگ برای سربلندی کشور باشید و مواظب باشید خدای ناکرده در دام دشمن قرار نگیرید، بدانید دشمن با ملت ما و کشور ما دوست نخواهد شد حتی اگر شعار دلسوزی بدهد.

کد خبر 193

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha