دکتر صابری:‌ توهین به مرجعیت نشانه شکست دشمن است

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان کرمان گفت: اقدامات اخیر و جسارت به مرجعیت و روحانیت اصیل در راستای شیطنت های قبلی است و آخرین آن هم نخواهد بود.

سرویس استان های شانا - دکتر سید حسین صابری دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کرمان، مخالفت با جمهوری اسلامی توسط غرب را دارای سابقه ای به قدمت انقلاب خواند و اظهار داشت: دشمنان و در راس آن‌ها آمریکا از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل (ولی فقیه) مخالفت داشتند و در طول قریب به ۴۴ سال از راه های مختلف به تضعیف و تخریب نظام و ارزش های آن پرداختند.

وی اضافه کرد:  از تحریم ها، بلوکه کردن اموال ایران، جنگ تحمیلی ۸ ساله گرفته و تا ترور ها، دامن زدن به اختلافات قومی و قبیله ای و غیره پیش رفتند و دست بردار هم نیستند.

صابری با بیان اینکه آخرین ترفند دشمن همین قضایای براندازی یک صد روزه اخیر بوده است، عنوان کرد: آنان در اندیشکده های خود به این جمع بندی رسیده اند که اساس تداوم انقلاب و استحکام نظام جمهوری اسلامی و حضور مردم در صحنه وجود ولایت فقیه به عنوان مرکزیت و ستون خیمه انقلاب است.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان کرمان اضافه کرد: لذا اقدامات اخیر و جسارت به مرجعیت و روحانیت اصیل و ولایت فقیه زمان در راستای شیطنت های قبلی است و آخرینِ آن هم نخواهد بود. 

وی تصریح کرد: دشمنان به خوبی دریافته اند که ولایت فقیه سکان دار انقلاب و موتور محرکه همه پیروزی ها، نه تنها در ایران اسلامی بلکه در منطقه است، به همین علت بفکر تخریب افتاده اند تا به خیال خام خود ولایت را از چشم مردم بیندازد که این اشتباه راهبری آنان است.

صابری با تاکید بر اینکه پیوند امام و امت ناگسستنی است و مردم هر روز بیشتر از گذشته پشتیبان ولایت فقیه می باشند، گفت: نقش ارزنده ولایت فقیه در تداوم انقلاب اسلامی ایران و نفوذ در منطقه و صدور انقلاب اسلامی کاملا پذیرفته شده و این مطلب را دشمنان به خوبی دریافته اند و به همین علت هم به خیال خام خود دست به تخریب زده اند.

وی اضافه کرد: آزادی خواهان دنیا دریافته اند که محوریت ولایت فقیه اساس انقلاب و پیروزی ها و نفوذ انقلاب در خارج به اوج گرفتن مبارزات آزادی خواهانه در اکثر مناطق دنیا شده و لذا دشمن در این حربه نیز شکست خواهد خورد.

‌صابری حضور میلیونی مردم در صحنه را در راستای حفظ انقلاب و کشور خواند و خاطرنشان کرد: برای مقابله جدی و کارساز با این جریانات، باید مثل همیشه پشتیبان ولایت فقیه باشیم تا به قول امام راحل به مملکت آسیب نرسد

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کرمان تبلیغات، کمرنگ جلوه دادن دستاوردهای انقلاب و ترساندن مردم آزاده دنیا از نهضت های آزادی بخش را  در رأس تاکتیک های دشمن خواند و ابراز داشت: باید با تمام توان وارد شد و نقشه های دشمن را خنثی کرد.

وی با تاکید بر اینکه باید از جنجال آفرینی بیگانگان به روشنی و تبلیغ صحیح اسلام و انقلاب پرداخت و جهاد تبیین را جدی گرفت، تصریح کرد: قطعا رسانه ها خاصه فضای مجازی  مهم ترین و بیشترین نقش را در این راستا دارند.

وی با بیان اینکه مردم متدین و آگاه ایران اسلامی بویژه جوانان و نسل جوان و آینده ساز باید بیشتر از گذشته در صحنه باشند، ابراز داشت: آنها باید ترفند های دشمنان را مطالعه و با حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی نقشه های دشمن را خنثی کنند.

صابری اضافه کرد: به طور خلاصه همه باید بدانیم که مردم یکی از ارکان پیروزی و تداوم انقلاب، پیروزی در ۸ سال دفاع مقدس، نفوذ اثرگذار انقلاب در خارج از کشور و صدور انقلاب در کنار مکتب و رهبری هستند و همه بویژه مسوولان باید با دقت و ظرافت و با جدیت صادقانه و مخلصانه حضور همیشگی مردم در صحنه را حفظ کنند.

کد خبر 194

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha