توصیه دکتر احمدی به وزارت خارجه در ماجرای توهین نشریه فرانسوی

عضو شورای مرکزی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: اهانت نشریه شارلی ابدو نشانگر کینه و خشم دشمن است تا بتواند گوشه‌ای از شکست سنگین خود در جنگ ترکیبی را جبران و موج اسلام گرایی در غرب را مهار کند.

کمیته رسانه شانا - اسماعیل احمدی، عضو شورای مرکزی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی درباره ماهیت و ریشه اهانت وقیحانه نشریه هتاک شارلی ابدو به ساحت رهبر معظم انقلاب، با اشاره به اینکه هر چند سال یکبار تمام جبهه استکبار و نظام سلطه با طراحی های پیچیده و آموزش های گوناگون میدانی، تئوری و کارگاه های مختلف برای فریب خوردگان داخلی و نیروهای پیاده نظام در کشورهای دیگر، سعی در فتنه انگیزی در کشور ما دارند، گفت: سال های ۷۸، ۸۸، ۹۶، ۹۸ و نیز امسال در همین جهت بود و نظام سلطه همواره پس از شکست در این فتنه ها علی رغم تمام طراحی ها، برنامه ریزی ها و حمایت های متعدد رسانه ای و مالی با صرف هزینه میلیون ها دلاری، هیمنه پوشالی خود را از دست رفته می بیند و همزمان شاهد است که اقتدار و استحکام کشور عزیز ما بیشتر می شود، به همین دلیل به انجام کارهایی از سر عجز روی می آورد و تیرهایی نهایی را از خودش شلیک می کند تا شاید به خیال واهی اش به هدف بخورد.

وی با بیان اینکه اهانت نشریه شارلی ابدو هم در پازل همین طراحی ها و برنامه ریزی های گام به گام و موزاییکی و جنگ ترکیبی است، افزود: این اقدام نشانگر کینه، بغض و خشم دشمن است که بتواند گوشه ای از شکست خود را جبران کند اما هر وقت چنین اتفاقی افتاده؛ چه اهانت به ساحت پیامبر عظیم الشأن(ص) ما و چه به ساحت مرجعیت، که در این قصه اخیر شاهد هستیم، محبوبیت پیامبر گرامی اسلام(ص) و مرجعیت بیشتر شده است.

احمدی با اشاره به اینکه الحمدلله مسلمانان در اینگونه موارد آن حساسیت، غیرت و تعصب به جای دینی خود را دارند، بیان داشت: ما در این موضوع هم تعصب دینی و هم تعصب ملی داریم و این امر موجب می شود آنچه برخی گوش ها در روزهای عادی نمی شنیدند، بشنوند و برخی چشم ها که نمی دیدند، ببینند و تبلیغات ما مؤثر واقع شود.

عضو شورای مرکزی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی ادامه داد: همچنین تعداد بیشتری در اروپا و سایر کشورها با مرجعیت دینی ما و به طور خاص مقام معظم رهبری آشنا می شوند و اتفاقا دشمن هم خواهد دید که چه غلط و اشتباه فاحشی را مرتکب شده، که مانند همه مسائل دیگر بعد از شکست، متوجه بخشی از اشتباه خود شده است، دشمنان ما آنقدر احمق هستند که همیشه تمام و کمال متوجه اشتباه خود نمی شوند و در آینده هم چنین خطاهایی دارند.

*رویکرد جوانان اروپایی به رهبر معظم انقلاب اسلامی بیشتر شده است

وی در تبیین ابعاد دیگر غرض دشمن از این هتک حرمت، خاطرنشان کرد: همانطور که وقتی موج اسلام گرایی میان جوانان کشورهای اروپایی به وجود آمد، دشمن داعش را به وجود آورد تا چهره اسلام را خشن جلوه دهد و برخی جوانان علاقمند به اسلام را به سوی داعش و گروهک های انحراف راهی کرد، امروز هم دشمن با آثار قبیح هنری درباره اسلام که سمبل و نماد آن مرجعیت است، به دنبال مهار موج اسلام گرایی میان جوانان اروپایی است اما اینجا هم رویکرد جوانان اروپایی به رهبر معظم انقلاب اسلامی بیشتر شده است.

احمدی با بیان اینکه طبیعی است هرگاه موضع ما منفعلانه بوده به نتیجه مطلوب نرسیدیم و به دشمن در پیروزی هایش کمک کردیم، گفت: رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر با مردم قم فرمودند عملی مورد توجه است که به موقع باشد؛ مانند توابین در کربلا نباشد، می بایست در لحظه ای که امام حسین(ع) «هل من ناصر» را گفتند، لبیک گفت.

اینجا هم وزارت امور خارجه باید به موقع سلسله اقداماتی را محکم و مقاوم و فعال انجام دهد و از همه ظرفیت ها استفاده کند. وزارت خارجه نباید به احضار سفیر فرانسه و تماس تلفنی اکتفا کند بلکه لازم است دبیرخانه کشورهای اسلامی را فعال و درخواست جلسه فوق العاده کشورهای اسلامی را عنوان کند و نیز تحریم هایی که می‌توان علیه کشورهای اروپایی اعمال کرد، باید در دستور کار قرار گیرد.

*دشمن از عملیات رسانه ای ما بسیار می ترسد

عضو شورای مرکزی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی علاوه بر این خاطرنشان کرد: نمایندگان وزارت امور خارجه به برخی کشورها سفر کنند و علیه فرانسه، جو روانی سنگینی را بسازند. از این امر غافل هستیم درحالیکه دشمن از عملیات رسانه ای ما بسیار می ترسد و خیلی زود عقب نشینی می کند به شرط اینکه ما خیلی محکم و جدی و فعال کنش گری کنیم.

وی سپس تأکید کرد: مرجعیت قطب اصلی و کانون فعالیت های دین مبین اسلام است و اگر قرار باشد کسی هتاکی به مرجعیت کند، فکر می کنم اولویت دار تر از پاسخ به آن نداریم.

*کشورهای غربی به دنبال تحمیق مخاطب هستند

احمدی با بیان اینکه از منظر علم رسانه همیشه می گوییم کشورهای غربی به دنبال تحمیق مخاطب هستند تا نگذارند کشورها پیشرفت کنند، ادامه داد: بنا بر این، همجنس گرایی برای آنها بی هویتی جوانان و از هم پاشیدگی خانواده را در پی دارد و برای سیاستمداران اروپایی و آمریکایی و حتی برخی کشورهای عربی استحاله شده، مهم و مؤثر است زیرا وقتی مردم‌شان درگیر این مسائل می شوند، از سیاستمداران باز می مانند و آن یک درصد که می خواهند، ۹۹ درصد در فقر زندگی کنند، می توانند به راحتی مردم را چپاول کنند. پس طبیعی است که آنها در پی ترویج همجنس گرایی باشند.

عضو شورای مرکزی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در همین زمینه افزود: اما از آنجا که اسلام گرایی زیاد شده است، قطعا در کشورهای خودشان تحت فشار مسلمانان قرار خواهند گرفت و از کار خود پشیمان خواهند شد، با اجتماعی که از توده ها و گروه های مسلمین در کشورهای اروپایی شاهد هستیم، این امر واضحی است.

کد خبر 196

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha