جلسه بانوان فعال جریان انقلاب با حضور دکتر حدادعادل برگزار شد

در آستانه ولادت حضرت زهرا (س) و روز زن، جلسه بانوان فعال جریان انقلاب با حضور دکتر حدادعادل برگزار شد.

کمیته رسانه شانا - اولین جلسه تعاملی معاونت بانوان شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با شرکت ۴۰ نفر از بانوان فعال در عرصه‌های سیاسی و اجتماعی و با حضور دکتر حداد عادل رئیس شورای ائتلاف، داوری دبیر شورا و رسولی سخنگوی شورای ائتلاف در روز سه شنبه 20 دیماه و مصادف با ایام ولادت حضرت زهرا (س) برگزار شد.

در ابتدای این جلسه دکتر حداد عادل در توضیحات مفصلی نقش و جایگاه زنان در نگاه دینی و منظومه فکری امامین انقلاب با توجه به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب را مطرح نموده و در ادامه خانم دکتر قاسمپور معاونت بانوان شورای ائتلاف نیروهای انقلاب و نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی نیز ضمن بیان گزارشی از اقدامات آتی معاونت بانوان، نکاتی در خصوص لزوم هماهنگی و هم‌افزایی بانوان فعال جریان انقلاب در شرایط فعلی بر ایجاد بستری برای تعامل بیشتر تاکید کرد.

خانم ها دکتر فرهمندپور، دکتر فلاحی، دکتر قاسمی پور، دکتر آزاد، دکتر محمد بیگی، دکتر نجفی، دکتر رفیعی، دکتر محور، دکتر پیرانی، خانم محمدی، خانم محتشمی، خانم اسکندری و خانم راضیه حسینی ضمن ارائه نظرات خود در حوزه زنان و خانواده و رویکرد جبهه انقلاب، پیشنهاداتی را ارائه نمودند.

در این نشست، برگزاری جلسات منظم ماهانه و تاکید بر ضرورت اهتمام در ادامه این نشست‌ها جهت دستیابی به نقاط مشترک گفتمانی و اجرایی، مصوب گردید. این جلسه در ساعت هشت و سی دقیقه پایان یافت.

کد خبر 199

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha