بیانیه شورای ائتلاف استان کرمان درباره توهین نشریه فرانسوی به رهبر انقلاب

در بیانیه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کرمان در پی اهانت به ساحت مقدس مرجعیت شیعه آمده است: باید پاسخی قاطع و پشیمان کننده به دین ستیزان داد تا شاهد چنین رفتارهایی نباشیم.

سرویس استان های شانا - در بیانیه معاونت رسانه و فضای مجازی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کرمان در پی اهانت به ساحت مقدس مرجعیت شیعه آمده است: اقدام موهن، بی‌شرمانه، اسائه‌ ادب و توهین غیرانسانی نشریه مبتذل فرانسوی به مرجعیت دینی شیعه رسوا کننده چهره کریه غرب و برملا کننده پوشالی بودن آزادی آنهاست.

این بیانیه تصریح می کند: توهین از امثال این رسانه‌های صهیونیستی که سابقه آلوده‌تر اهانت به پیامبر رحمت و رسول مهربانی را نیز در پرونده کثیف خود دارد، امری تعجب برانگیز نیست، جسارت به مقدسات ادیان الهی به هیچ وجه قابل پذیرش نیست و در همه مکاتب و مذاهب امری ناپسند و نکوهیده است. 

در این بیانیه آمده است: جهان امروز تشنه احترام به نوع بشر، شیفته آگاهی و نور تابان معرفت و حقیقت جویی اسلام ناب محمدی (ص) است و مستکبران جهان از این رفتارهای سخیف نتیجه ای نخواهند گرفت.

این بیانیه تاکید می کند: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کرمان ضمن محکوم کردن اقدام بی شرمانه نشریه شارلی ابدو تاکید دارد، باید در این برهه‌ حساس که لحظه به لحظه به انحطاط جریان استکبار در منطقه و جهان نزدیک تر می‌شویم در پاسخ به لجن پراکنی به ساحت مرجعیت، علما و شخصیت‌های تأثیرگذار دینی و سیاسی در جغرافیای گسترده اسلام قیام کرده و پاسخی قاطع و پشیمان کننده به دین ستیزان و این اقدام نابخردانه دهند و دستگاه دیپلماسی ضمن  پاسخی محکم، هیچ گونه مماشاتی را در این مورد در نظر نگیرند تا از بروز چنین رفتارهایی جلوگیری به عمل آید.

کد خبر 202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha