بارانی: توهین نشریه فرانسوی باعث گرایش جوانان غربی به اسلام می‌شود

رئیس شورای ائتلاف ایلام ضمن محکوم کردن رفتار زشت شارلی ابدو اظهار امیدواری کرد که دل‌های مشتاق جوانان غربی با گرایش به اسلام، روسیاهی را برای تفاله های لیبرالیسم به ارمغان خواهد آورد.

سرویس استان‌های شانا - کلانتر بارانی رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان ایلام در واکنش به اقدام هتاکانه نشریه فرانسوی اظهار کرد : از وقتی لیبرالیسم غربی بر گستره فرهنگ و سیاست و اقتصاد و مهمتر از همه، اخلاق غرب مسلط شده است، دم از یک نوع آزادی می زند که بیشتر شبیه دیکتاتوری قرون وسطایی است تا یک آزادی منطقی و عقلی. از یک سو هرکس کمترین نقدی بر هولوکاست داشته باشد جایش زندان است و جریمه و تهدید. ولی اگر کسانی به معتقدات بیش از یک میلیارد مسلمان توهین کنند و یا اماکن مقدس آن ها را تخریب نمایند، این اسمش می شود آزادی بیان.

وی تاکید کرد : این حرکات بارها از سوی غربی ها تکرار شده است و آخرین نمونه آن جسارت به ساحت مقدس مرجعیت شیعه است. لیبرالیسم غربی متوجه شده است که پایه های لرزان و بسیار سست آن توسط منطق محکم و مستدل اهل بیت علیهم السلام، که امروز مرجعیت پویا و کارآمد شیعه مبلغ آن است، در حال فروپاشی است و خیل عظیم جوانان تشنه حقیقت غربی که در لجنزار ایسم های مختلف گرفتار شده اند و تنها راه نجات را آمدن به مسیر اسلام می دانند، خود گواهی بر این مدعاست.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلابی استان ایلام تصریح کرد : این توهین امروز، جوابی از سر حقارت به دعوت چند سال پیش رهبری معظم انقلاب اسلامی از جوانان غربی برای کاوش در اسلام و مبانی محکم و استوار آن است که گویا اثر خود را در جوامع غربی گذاشته و حالا از عقده و حقارت خود راه گریزی ندارند جز توسل به توهین. البته جای نگرانی نیست، چرا که اشرافیت قریش و ملائ یهود و نصاری، همین حرکات و رفتارهای زشت را با پیامبران زمان خود داشتند و امیدوار بودند که اثری برای نجاتشان داشته باشد که نتیجه عکس داد.

بارانی منطق مرجعیت شیعه را همان منطق اسلام دانست و افزود : منطق مرجعیت شیعه که همان منطق اسلام است، در حال عبور از مرزهای لیبرالیسم است و این توهین ها فقط بر سرعت آن می افزاید.

ایشان ضمن محکوم کردن این رفتار زشت و زننده،اظهار امیدواری کرد که دل های مشتاق جوانان غربی با گرایش به اسلام، روسیاهی را برای تفاله های لیبرالیسم به ارمغان خواهد آورد و صبح پیروزی و ظفر اسلام به فضل الهی نزدیک است که الیس الصبح بقریب.

کد خبر 204

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha