بیانیه شورای ائتلاف قزوین در پی هتاکی نشریه بدنام فرانسوی

انتشار اینگونه کاریکاتورها نه تنها ذره‌ای از محبت دنیای اسلام به رهبر معظم انقلاب اسلامی و اقتدار ایشان کم نمی کند بلکه چهره واقعی دشمنان ایران اسلامی را آشکارتر خواهد کرد.

سرویس استان‌های شانا - شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان قزوین در پی هتاکی نشریه بدنام فرانسوی به رهبر معظم انقلاب بیانیه‌ای صادر کرد که متن آن به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

توهین و بی ادبی موحش نشریه فرانسوی شارلی ابدو در قالب کاریکاتور به عزیزترین و محبوب ترین عالم دینی و سیاسی شیعه نشان می‌دهد که عاملان این امر از بلوغ عقلی به دور هستند. انتشار اینگونه کاریکاتورها نه تنها ذره‌ای از محبت دنیای اسلام به رهبر معظم انقلاب اسلامی و اقتدار ایشان کم نمی کند بلکه چهره واقعی دشمنان ایران اسلامی را آشکارتر خواهد کرد.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان قزوین ضمن محکوم کردن این اقدام توهین آمیز و سخیف نشریه فرانسوی آنرا فرصتی برای افزایش آگاهی و افشای چهره واقعی آزادی لیبرالی می‌داند که به اشکال گوناگون به پدیده ایران هراسی دامن می زنند، که البته بسیار پر واضح است که این امر ناشی از ترس از نفوذ و گسترش منطق و محبوبیت حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(اعلی الله مقامه) است، که آشکارا در تعارض با منافع نامشروع نظام سلطه و دیکتاتوری رسانه‌ای غربی در جهان می‌باشد.

مردم فهیم و انقلابی ایران عزیز متوجه هستند که اینگونه حرکات از سر ضعف و انفعال آمریکا و رژیم صهیونیستی و نوکران آنها می باشد و متذکر می شویم که اینگونه حرکات عاقبت شومی برای عاملان آن به دنبال خواهد داشت.

والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته

کد خبر 206

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha