حجت‌الاسلام عباسی: وظیفه ما در مقابل توهین شارلی ابدو تبیین گری است

رئیس شورای وحدت و ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان قزوین گفت: پشت پرده اهانت نشریه فرانسوی بی نتیجه ماندن فتنه های دشمنان در اتفاقات اخیر است.

سرویس استان‌های شانا - حجت الاسلام علی عباسی در واکنش به اقدام هتاکانه نشریه فرانسوی، اظهار کرد: دشمنی با راه حق و حقیقت از صدر اسلام تا به امروز وجود داشته و می بینیم که همواره کسانی که منطق نداشته اند پیامبر اکرم(ص)، ائمه اطهار(ع) و رهبران دینی را مورد اهانت قرار داده اند.

وی افزود: نشریه فرانسوی نیز به دلیل نداشتن هیچگونه منطقی اقدام به چاپ کاریکاتور نموده است و همانطور که مقام معظم رهبری فرموده اند این اقدام ها به دلیل قدرت اسلام و جمهوری اسلامی است.

رئیس شورای وحدت و ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان قزوین آزادی بیان را توجیهی برای عقده گشایی دانست و گفت: کلمه آزادی بیان بسیار مقدس است اما این ها با سواستفاده از این کلمه و با بی اخلاقی درصدد هستند اهداف مغرضانه خود را با بهره گیری از رسانه هایشان پیش ببرند.

حجت الاسلام عباسی روشن گری را وظیفه امروز خواص و افراد دارای تریبون دانست و بیان کرد: پشت پرده اهانت نشریه فرانسوی بی نتیجه ماندن فتنه های دشمنان در اتفاقات اخیر در کشور است؛ بنابراین همه وظیفه داریم در مقابل این اقدامات دشمنان تبیین گری کنیم و دست های پشت پرده این اتفاقات را به مردم نشان دهیم.

کد خبر 208

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha