واکنش رئیس شورای ائتلاف کردستان به اهانت نشریه فرانسوی

رئیس شورای ائتلاف استان کردستان با بیان اینکه اهانت نشریه صهیونیستی، فرانسوی به مقدسات دینی مصداق تروریسم فرهنگی است؛ عنوان کرد: طشت رسوایی لیبرال دموکراسی از بام تاریخ افتاده است.

سرویس استان‌های شانا - حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کردستان در محکومیت اقدام نشریه شارلی ابدو در هتک حرمت مقدسات دینی و اهانت به مقام معظم رهبری اظهار داشت: دشمنان انقلاب اسلامی پس از نامیدی از اغتشاشات اخیر و عدم همراهی مردم انقلابی ایران با دسیسه های آنها به تروریسم فرهنگی روی آورده و روی دیگر سکه تروریسم را در حمله به مقدسات مذهبی و مرجعیت دینی و رهبری عالی ایران، نشان داده و نشریه بدنام و بی آبروی شارلی ابدو که در کارنامه سیاه خود طی سالهای اخیر سابق اهانت به ساحت پیامبر اعظم ص را دارد به دستور اربابان صهیونیستی خود به این اقدام ضد بشری دست زده است.

حجت‌الاسلام الاسلام سادات افزود: دستان غرب در استفاده ابزاری از مفاهیم مقدسی همچون؛ آزادی بیان ،حقوق بشر.... و استانداردهای دوگانه آنها در برخورد گزینشی با مقوله هایی از این قبیل در راستای حفظ منافع نظام سلطه برای همگان عیان شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان در پایان خاطرنشان کرد: تاریخ مصرف برخوردهای مزورانه آنها برای دنیا به پایان رسیده.و این روزه طشت رسوایی لیبرال دموکراسی از بام تاریخ افتاده وطبل آبروی آنها پاره شده است.

کد خبر 227

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha