دیدار اعضای شورای ائتلاف سمنان با نماینده این شهر در مجلس

اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان سمنان با عباس گلرو نماینده مردم شهرستانهای سمنان، مهدیشهر و سرخه دیدار کردند.

سرویس استان‌های شانا - اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان سمنان با عباس گلرو نماینده مردم شهرستانهای سمنان، مهدیشهر و سرخه دیدار کردند.

عموزاده رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان سمنان با توجه به اهمیت جهاد تبیین گفت: پشتیبانی مردمی از گفتمان انقلاب، امام و رهبری، تبیین و حمایت از دیدگاه و برنامه های دولت مردمی و انقلابی حجت الاسلام والمسلمین دکتر رئیسی، تلاش برای ایجاد وحدت و انسجام همه جریان‌های انقلابی سطح استان و ایجاد حلقه وصل مردم و دولت از مهمترین اهداف و برنامه های شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان می باشد که با برگزاری جلسات شورای استان، شهرستانها و کمیته ها به صورت منظم و مستمر در حال پیگیری و اجرا می باشد.

عباس گلرو نماینده مردم شریف شهرستان های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک به مناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: علی رغم جنگ تمام عیار رسانه ای و ترکیبی دشمنان و استکبار جهانی علیه نظام و ملت ایران به خصوص در حوادث اخیر، شاهد حضور بانوان عفیف و با عزت کشورمان در مسند ها و موقعیت های مختلف اجتماعی، سیاسی، فرهنگی، ورزشی و ... هستیم که توانمندی، دانش و مهارت های خود را به منصه ظهور رسانده اند. به ویژه در ایام روز مادر و تکریم مقام زن از بانوان شایسته استان در عرصه های مختلف تجلیل به عمل آمد که گواهی بر این مدعاست.

گلرو ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار دلها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بیان داشت: انسانهایی همچون حاج قاسم سلیمانی اسوه و الگوی هر فرد آزاده است که با اعتقادی راسخ به ائمه اطهار (ع) و ولی فقیه، در راه دفاع از مقدسات و میهن عزیز اسلامی مان مجاهدت و جانفشانی نموده و با حضوری مقتدرانه در میدان های مختلف، پشتیبانی قوی برای دیپلماسی بین المللی نظام نیز بوده اند.

نماینده شهرستانهای سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مذاکرات هسته ای ایران با راهبری امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان اظهار داشت: آمریکا، رژیم صهیونیستی و دیگر کشورهای مرتجع با طراحی و راه اندازی اغتشاشات در کشور پس از فوت مهسا امینی در پی به حاشیه راندن اقدامات اساسی دولت و مجلس و اخذ امتیازات بیشتر در مذاکرات هسته ای بودند که با هوشیاری رهبری و حضور به موقع امت بصیر، نیروهای نظامی، امنیتی و بسیج این پروژه شکست خورد و در این برهه زمانی بنا به فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نیازمند ترویج جهاد تبیین در سطوح مختلف جامعه هستیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: با آسیب شناسی صورت گرفته در موضوع اغتشاشات و اعتراضات یکی از الزامات اصلی برای تحقق جهاد تبیین، تحلیل صحیح و دقیق واقعیت های جامعه و بیان دستاوردها و موفقیت های کشورمان در عرصه های مختلف است که باید به طرز هنرمندانه ای به اطلاع آحاد مردم برسد. همچنین منکر وجود مشکلات نیستیم و در کمیسیون های مختلف مجلس پیگیر حل مشکلات و معضلات مردم به خصوص در حوزه انتخابیه هستیم.

گلرو با اشاره به لایحه بودجه سال ۱۴٠۲ گفت: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) دولت در صدد اجرای برنامه هفتم برآمده و همچنین کمیسیون بودجه در حال بررسی لایحه بودجه ۱۴٠۲ می باشد و تحقق بودجه مطابق منافع مردم از مطالبات جدی اینجانب بوده و خوشبختانه تا این لحظه اقدامات مناسبی در حوزه زیرساختی برای مردم حوزه انتخابیه انجام یافته است. 

گلرو ضمن بیان اهمیت وضع قوانین مناسب برای رفع مشکلات و تلاش برای گره گشایی معضلات حوزه انتخابیه افزود: با پیگیری های صورت گرفته، گاز رسانی در سه محور ایج امامزاده عبدالله(ع) سرخه، روستای چاشم و خطیرکوه و منطقه پشتکوه مهدیشهر با اعتباری بالغ بر ۴۵٠ میلیارد تومان، برخوردار نمودن مناطق روستایی از اینترنت و فیبر نوری با اعتباری بالغ بر ۱۵٠ الی ۲٠٠ میلیارد تومان، تصویب ایجاد مرز هوایی برای سمنان، راه اندازی کارخانه نوآوری، ایجاد دهکده نوآوری و فناوری کشاورزی، تاسیس پارک اقتصاد دیجیتال، راه اندازی مراکز رشد فناوری مهدیشهر و سرخه اجرایی و عملیاتی شده است. 

عباس گلرو نماینده مردم شهرستانهای سمنان، مهدیشهر و سرخه گفت: در حوزه بهداشت و درمان نیز با تامین رادیو تراپی در صدد ایجاد هاب درمان سرطان در منطقه شرق کشور می باشیم. همچنین با اختصاص دستگاه MRI دولتی و تجهیزات پزشکی برای اورژانس بیمارستان های کوثر، مهدیشهر و سرخه و تخصیص اعتبار جهت توسعه بیمارستان حضرت امیرالمومنین (ع) سمنان در تلاشیم امکانات مراکز بهداشتی و درمانی را ارتقا دهیم. 

گلرو تاکید کرد: تکمیل تالار مرکزی سمنان با اعتبار ۱۶٠ میلیارد تومان، راه اندازی قطار سمنان مشهد، ایجاد مرکزی جهت قطب دامپروری در شهرستان مهدیشهر، تخصیص اعتبار برای توسعه دانشگاه سمنان از جمله اقداماتی بود که با پیگیری ها و هماهنگی لازم بین دستگاههای ذی ربط انجام پذیرد.

دیدار اعضای شورای ائتلاف سمنان با نماینده این شهر در مجلس

کد خبر 233

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha