ضرورت تولید انرژی از راه‌های نوین به ویژه گسترش نیروگاه های هسته ای

در نهصد و سومین جلسه عمومی جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی بر ضرورت تولید انرژی از راههای نوین مانند خورشید، باد و بخصوص گسترش نیروگاه های هسته ای تأکید شد.

سرویس احزاب شانا - نهصد و سومین جلسه عمومی جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی با حضور دبیرکل و اعضای شورای مرکزی و مشورتی و سایر اعضا روز دوشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۱ در دفتر مرکزی جمعیت برگزار شد.

این نشست با تلاوت آیاتی از قرآن مجید آغاز شد و سپس در ابتدای جلسه، مهندس حبیب الله بوربور دبیر کل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی گزارش مفصلی از اوضاع جاری کشور، منطقه و بین الملل به حضار ارایه داد.

وی با اشاره به سرد شدن هوا در سراسر کشور و بارش برف و باران در اقصا نقاط ایران اسلامی ضمن تشکر و ابراز امتنان و تقدیر از تلاش های هدفمند و بی وقفه دولت سیزدهم و مجلس انقلابی در این شرایط سخت جوی، در راستای بهبود وضعیت کشور، رفع مشکلات مردم و برطرف کردن موانع در حوزه های مختلف راهکارهایی ارائه داد.

بوربور ضمن تاکید بر حمایت مستمر جمعیت وفاداران از دولت آیت الله دکتر رئیسی، تشکیل کارگروه های تخصصی و کمیته های ویژه جهت بررسی شرایط جامعه و ارایه راهکارها و سازوکارهای مناسب و موثر به دولت و مجلس در راستای کمک به  دولت مردمی و ملت شریف ایران را پیشنهاد داد که مورد موافقت حاضرین در جلسه قرار گرفت.

دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در ادامه از همیاری و همکاری مردم که با صرفه جویی در مصرف گاز و درک شرایط موجود از تلاش های دست اندرکاران و کارگزاران نظام حمایت کردند، تقدیر و تشکر نمود.

وی این تهدید را فرصتی دانست که بر اساس آن باید نظام به تولید انرژی از راههای نوین مانند خورشید، باد و بخصوص گسترش نیروگاه های هسته ای روی بیاورد.

سخنرانی های اخیر مقام معظم رهبری و تاکید بر فصل الخطاب بودن سخنان معظم له، جمهوریت نظام، انتخابات پیشرو، اهمیت حفظ سرمایه اجتماعی نظام،  مسایل اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی، بورس کالا، حجاب و عفاف، مسایل بین المللی و منطقه، از اهم موضوعات مطرح شده توسط اعضای شورای مرکزی و مشورتی بود.

در پایان مقرر گردید تا برای هر موضوع حسب اولویت، توسط اعضای کمیته ها و کارگروه های ویژه جمعیت راهکار هایی به صورت نامه رسمی پس از بررسی و مشورت با متخصصان امر در اختیار دولت محترم و مجلس شورای اسلامی قرار بگیرد.

همچنین مقرر گردید که ضمن رعایت ملزومات نقد سلیم و اخلاقی، جمعیت امید و اعتماد به نفس و حس ایران دوستی و پیشرفت را کما فی السابق در جامعه منتشر نماید.

کد خبر 235

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha