اقراریان: باید شاهد تحول در شهر و مناطق تهران باشیم

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی تهران در بازدید از منطقه ۸ شهرداری تهران گفت: نقطه تمایز در این دوره این است که با اقدامات جدید شاهد تحول در شهر و مناطق باشیم.

کمیته رسانه شانا - مهدی اقراریان، دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی تهران در نشست شورای معاونین منطقه ۸، گفت: اقدامات جاری در مناطق در ادوار گذشته با هر کیفیتی انجام شده است و نقطه تمایز در این دوره این است که با اقدامات جدید شاهد تحول در شهر و مناطق باشیم.

وی اظهار داشت: اختلاف بین دستگاه‌ها سردرگمی مردمی را همراه دارد و تعدد و تنوع پروژه‌های نیمه کاره باعث هدر رفت منابع می‌شود.

اقراریان افزود: یکی از مهمترین وظایف ما به عنوان اجزای حکمرانی این است که نباید با اقداماتمان باعث سردرگمی شهروندان شویم و رکن اصلی در توسعه اجرایی، توسعه انسانی است.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی تهران ادامه داد: دوره های مدیریتی، کوتاه مدت است و باید به گونه ای اقدام شود که بعد از پایان دوره خدمت مردم دچار مشکل نشوند.

وی خاطرنشان کرد: در این منطقه سه موضوع امنیت، ترافیک و پارکینگ دغدغه شهروندان است که باید در رفع این معضلات اهتمام ویژه انجام شود.

خانم فاطمه تنهایی، شهردار منطقه ۸  نیز در این نشست به اقدامات و پروژه‌های عمرانی، ترافیکی، خدمات شهری در غرب و شرق منطقه اشاره کرد و افزود: در غرب منطقه که اکثر محلات کم برخوردار منطقه هشت را شامل می‌شود، دو بوستان مهتاب و لشکر و پل عابر پیاده نوروزی فرد احداث شد و در شرق منطقه بوستان مادر و کودک شقایق در یک فضایی که قبلا فضای ناامن شهری بود احداث و با مسقف سازی پایانه تاکسیرانی تهرانپارس ۲۱۳ راننده ناوگان تاکسیرانی ساماندهی شدند.

شهردار منطقه ۸ از انجام ۹۰ درصد پروژه‌های توسعه محله‌ای در منطقه ۸ خبرداد و افزود: شاخص‌ترین این پروژه‌ها رفع معضل زیست محیطی خیابان بخت آزاد در ناحیه۳، احداث ایستگاه بی‌آرتی حدفاصل ایستگاه سبلان و فرجام و احداث دو بوستان بوده است که بوستان مهتاب بهره‌برداری و تجهیز شده و در بوستان لشکر اقدامات عمرانی درحال انجام است و مهمترین هدف در انجام پروژه‌های توسعه محله‌ای، رضایت شهروندان است.

بعد از این جلسه، اقراریان از سطح منطقه ۸ بازدید و به مقام شامخ هشت شهید غواص بوستان فدک ادای احترام کرد.

رئیس کمیته حقوقی و نظارت شورای اسلامی شهر تهران در این بازدید، بازگشایی مجموعه ورزشی فدک را پیگیری کرد و از محل احداث مجتمع انتظامی منطقه هشت، پارکینگ درحال احداث شهید مدنی، تصفیه‌خانه مسیل باختر، بوستان مهتاب، بوستان لشکر و پل نوروزی‌فرد و ... بازدید و به آتش‌نشانان ایستگاه ۱۰۱ خداقوت گفت.

گفتنی است، در پایان بازدید میدانی کمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران در سال دوم، مهدی اقراریان با همراهی فاطمه تنهایی شهردار منطقه در مسجد النبی(ص) حضور یافتند و بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء با شهروندان به صورت بی‌واسطه سخن گفتند و به درخواست های مکتوب و شفاهی رسیدگی شد.

کد خبر 236

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha