انتقاد شورای ائتلاف خراسان رضوی به مطالب مطروحه درنشست چالشهای کنونی ایران

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان خراسان رضوی به مطالب مطروحه درنشست چالشهای کتونی ایران و مسئولیت دانشگاهیان دردانشگاه فردوسی مشهد انتقاد کرد.

سرویس استان‌های شانا - انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه فردوسی مشهد در ۲۰دیماه نشست گفتگو محوری با عنوان چالشهای کنونی و مسئولیت دانشگاهیان برگزار کرده ،که،اصل برگزاری چنین نشست هایی برای ورود دانشگاه به مسائل جامعه مفید و ارزشمند است ولی متاسفانه سخنرانان ضمن بحرانی دانستن کشور،بحران واقع بینی مدیران ،وبحران کیفری،بحران قانون گذاری،راهم افزوده وبا ترجیح مدرنیته برسنت،بانگرش ایدئولوژیک به مسائل کشور مخالفت ورزیده،ووعده فروپاشی را بعد از اغتشاشات دوسال به عقب انداخته اند!!

این نوع تحلیل ها که نشخوار مطالب شبکه های سلطنت طلب و منافقین والقائات مزورانه ی استکبار و اپوزسیون خارج از کشور و اصلاح طلبان شکست خورده و طرد شده ی داخلی است ،نشان از نفوذ عناصری در دانشگاه دارد که صلاحیت تربیت فرزندان تراز انقلاب کشور پرافتخار ایران را نداشته و باید ازبدنه دانشگاه حجامت شوند.

فاصله تفکر این اساتید را مردم و جوانان کشور با سخنان روز ۱۹دیماه رهبری انقلاب ،اززمین تا آسمان،ودرست نقطه مقابل مردم بابصیرت و حماسه ساز کشور درهمین چند ماه اخیر می دانند. این نوع اساتید بواقع همان،فریب خوردگان غرب و استحمارشدگان مدرنی هستند که نه درکی از اسلام وانقلاب دارند و نه عظمت و اعتلای نظام جمهوری اسلامی را می فهمند.

این اساتید معدود متهم هستند به:

۱-ایجاد یاس و دلزدگی در دانشجویان

۲-هویت زدایی از انقلاب اسلامی

۳- سیاه نمایی نسبت به موفقیتهای کشور

۴-نگاه به مسائل کشور و فقدان دوراندیشی و آرمانگرایی

۵-فاصله گرفتن از مردم فداکار و پای کار انقلاب و نزدیک شدن به عناصر ضد مردم و نظام

۶-گرایش به ارتجاع و بازگشت به وابستگی و هضم شدن در نظام سلطه

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب خراسان رضوی ضمن تشکر از اساتید انقلابی و متدین دانشگاه فردوسی ،خصوصا پاسخ،منطقی و قاطع،جمعیت اسلامی اعضای هیئت علمی دانشگاه فردوسی،به مباحث این نشست،از ریاست متدین و انقلابی و مسئولین دانشگاه انتظار دارد ،نسبت به پاکسازی محیط دانشگاه از اساتیدی که سردرگرو غرب و مخالفین نظام دارند،اقدام و اجازه ندهند جوانان عزیز این مردم بدست آنان منحرف و گمراه و مایوس،گردیده واز تربیت در تراز انقلاب عقب بیافتند، بدیهی است برگزاری نشست های مشترک با اساتید متدین و پاسخ فی المجلس این نوع اظهارات و برگزاری کرسی های آزاداندیشی ،جلو آثار منفی این نوع جلسات یکطرفه را خواهد گرفت .

کد خبر 239

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha