نشست اعضای شورای ائتلاف استان ایلام برگزار شد

در این نشست هریک از اعضای حاضر در جلسه دید گاهها و نظراتشان را در خصوص برنامه ها و نیز تقویت و تعالی شورای ائتلاف نیر و های انقلاب اسلامی عنوان کردند.

سرویس استان‌های شانا - جلسه ماهانه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان ایلام در روز دوشنبه ۲۶ دیماه ۱۴۰۱ با حضور رئیس ، دبیر و اعضای این شورا برگزار شد .

در این نشست که با موضوع بررسی وضعیت موجود و چشم انداز فعالیت های آتی شورا و ارائه پیشنهادات راهبردی در راستای نظام مند عمل نمودن وظایف و فعالیت ها تشکیل گردید " کلانتر بارانی " رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان ایلام ضمن خیر مقدم به اعضا بر ضرورت تقویت ساختار های تشکیلاتی شورا در سطوح مختلف اجرایی و برنامه ریزی تاکید کرد .

وی با اشاره به اهمیت برنامه ریزی در فعالیت های تشکیلاتی تصریح کرد : همه اقدامات و فعالیت ها باید حول محور وظایف و ماموریت های تعریف شده شورای ائتلاف و پرداختن به راهکار های رفع موانع اجرایی این شورا انجام پذیرد .

بارانی با اشاره به اتفاقات و رویداد ها ی اخیر کشور به تحلیل چالشها و تبیین این حوادث پرداخت و پیرامون ولایتمداری و انقلابی بودن و انقلابی ماندن و همچنین لزوم انسجام نیروهای دلسوز نظام اسلامی مطالب مبسوطی را بیان داشتند .

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلابی استان ایلام در ادامه تاکید کرد : خدا وند متعال را شاکریم که در جبهه دفاع از انقلاب اسلامی هستیم و اعضای این شورا هیچگاه دنبال سهم خواهی نبوده اند و صرفا در راستای حفظ انقلاب اسلامی و صیانت از آرمانهای انقلاب و مقام معظم رهبری وتلاش برای تحقق اهداف دولت انقلابی در میدان حاضرند .

گفتنی است در ادامه این نشست هریک از اعضای حاضر در جلسه دید گاهها و نظراتشان را در خصوص برنامه ها و نیز تقویت و تعالی شورای ائتلاف نیر و های انقلاب اسلامی عنوان و پیرامون مباحث مطروحه به بحث و تبادل نظر پرداختند .

کد خبر 242

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha