مسئولین و معاونین جدید شورای ائتلاف کرمان مشخص شدند

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کرمان گفت: ما اکنون در مرحله پیاده کردن ساختار سازمانی هستیم، مدیران و مسوولان برخی معاونت ها و کمیته ها نیز انتخاب شده اند.

سرویس استان های شانا - سومین نشست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کرمان عصر چهارشنبه ۲۸ دی ماه ۱۴۰۱ برگزار و برخی کمیته ها و معاونت های زیر مجموعه این نهاد، مدیران و روسای خود را شناختند.

حجت‌الاسلام مهدی عرب‌پور در این نشست با تاکید بر اینکه ما اکنون در مرحله پیاده کردن ساختار سازمانی هستیم، اظهار داشت: مدیران و مسوولان برخی معاونت ها و کمیته ها انتخاب شده اند و برخی نیز امروز انتخاب می شوند.

مسئولین و معاونین جدید شورای ائتلاف کرمان مشخص شدند

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کرمان با بیان اینکه سه دفتر زیر نظر رئیس شورای ائتلاف شکل می گیرند، تصریح کرد: دفتر ارتباط با روحانیت و حوزه های علمیه، نظارت و بازرسی و دفتر سیاسی از آن جمله هستند.

وی عنوان کرد: برای دفتر ارتباط با روحانیت و حوزه های علمیه حجت الاسلام دکتر صالح باغخانی پور، نظارت و بازرسی، آقای کازرونی و دفتر سیاسی مهدی ابراهیمی فرسنگی انتخاب شدند و دیگر مسوولیت ها نیز امروز تقریبا تکمیل می شوند.

وی اضافه کرد: دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان نیز دکتر حسین صابری، مسوول روابط عمومی و ارتباطات، دکتر نگارستانی، مسوول دفتر و دبیرخانه آقای سیدرضایی و مسوول پشتیبانی و مالی آقای رنجبر انتخاب شدند.

حجت‌الاسلام عرب پور ادامه داد: معاونت تولیدات رسانه ای و فضای مجازی آقای اصغر سعیدی، معاونت امور شهرستان ها آقای محمدعلی بهروز، معاونت امور بانوان خانم دیوان بیگی و معاونت هماهنگی احزاب و تشکل های سیاسی را سردار چناریان مدیریت می کنند.

منتخبین مجمع عمومی شهرستان ها، رکن سوم شورا هستند

دکتر سید حسین صابری دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کرمان نیز در این نشست، رکن سوم شورا را منتخبان مجمع عمومی شهرستان ها دانست و اظهار داشت: بر اساس آماری که وجود دارد و قبل از کرونا ثبت‌ شده است، آمارها متفاوت بوده و در شهرستان ها از ۲۱ نفر تا ۳ هزار و ۲۹۴ نفر متغیر است و کمترین و بیشترین ثبت نامی ها در استان را شکل می دهند که البته برخی از شهرستان ها هم به حد نصاب نرسیده اند.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کرمان اضافه کرد: ما در ۱۸ شهرستان می توانیم شورا را تشکیل دهیم.

برخی معاونت ها و کمیته ها مدیران خود را شناختند

در ادامه این نشست با رای اعضای شورا دکتر حمدالله منظری توکلی برای کمیته علمی آموزشی، دکتر عباس زاده برای دفتر حقوقی، آقای محبان برای کمیته فرهنگی و اجتماعی، آقای احمد سیف الحسینی برای کمیته اقتصادی و کارآفرینی، زینت کریمی برای کمیته هنری و رسول فتحی نیز برای کمیته جوانان و دانشجویان انتخاب شدند.

کد خبر 248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha