واکنش شورای ائتلاف آذربایجان شرقی به اقدام ضدایرانی اروپایی‌ها

اتحادیه اروپا این بار با هدایت سرویس های جاسوسی غربی فریب سپر انسانی فیک های مجازی و مزد بگیرهای کف خیابان و مزدوران رسانه ای اجاره ای را خورد.

سرویس استان‌های شانا - شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان آذربایجان شرقی در واکنش به اقدام ضد ایرانی اتحادیه اروپا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد. متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

بسمه تعالی

إِنَّ الَّذینَ قالوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ استَقاموا تَتَنَزَّلُ عَلَیهِمُ المَلائِکَةُ أَلّا تَخافوا وَلا تَحزَنوا وَأَبشِروا بِالجَنَّةِ الَّتی کُنتُم توعَدونَ(فصلت/۳۰)

دشمنان ایران بار دیگر خاک بر چهره خورشید عظمت و اعتلای ملت شریف ایران پاشیدند و به خیال خام خود در پس پیاده کردن پیچیده ترین جنگ ترکیبی تاریخ بدنبال فروپاشی ذهنی مردم و ناامیدی ایشان از آینده مهدوی ایران عزیز هستند.

اقدام منفعلانه اتحادیه اروپا در مقابل جو سازی رسانه ای ورشکستگان سیاسی به اصطلاح اپوزیسیون و معاندین و تجزیه طلبان بار دیگر نشان داد که غرب غیر قابل اعتماد است و به تعبیر رهبر انقلاب دست های چدنی زیر دستکش مخملی علیه ایران و تمامیت ارضی و فرهنگی و اقلیمی و اجتماعی توطئه می کنند.

سپاه ایران نه یک نیروی نظامی صرف بلکه یک اهرم مردمی برای حراست از کیان این مُلک و ملت است.

سپاه ایران بازوی تقویت دین الهی و ید اللهی است که برای جانفدا شدن تربیت می شوند و در معرکه ای همچون فرودگاه بغداد با لقاء حقیقت، رستگاری خود را فریاد می زنند.

اتحادیه اروپا این بار با هدایت سرویس های جاسوسی غربی فریب سپر انسانی فیک های مجازی و مزد بگیرهای کف خیابان و مزدوران رسانه ای اجاره ای را خورد و با دست خویش قدم در مسیر استهلاک سیاسی خود نهاده اند.

سپاه پاسداران ۴۴ سال اخیر همواره هدف تحریم های ظالمانه و هدف مند بوده و تهدید گرگ های فرتوت اروپایی که فاقد اختیار در مقابل اراده آمریکا_صهیونی هستند هیچ تاثیری بر اهداف متعالی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نخواهد گذاشت.

اتحادیه اروپا به زعم خود بدنبال قرار دادن مردم ایران در مقابل هم و تجزیه عاطفی ملت از همدیگر و زمینه سازی برای لشکر کشی موریانه های گوشت خوار علیه ایران هستند.

این توهم و رویای شوم هیچگاه تعبیر نخواهد شد. چرا که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در هستی ملت ایران استحاله شده است و هیچگاه از هم جدا شدنی نیستند. چنانچه در کرونا و بلای طبیعی و هجوم داعش و ... رای فدایی شدن پیشتاز بوده اند.

تحریم سپاه با بدنه عظیم مردمی اقدام علیه منافع ملت ایران و انتقام از روحیه استقامت ملی در جمهوری اسلامی است.

ایرانیان در تاریخ ۴۴ ساله حاکمیت خویش بر سرنوشت خود، راه استقامت بر ارزش ها و باورهای دینی و انسانی را برگزیده و راه اصلاح خود را نیز در این استقامت معنا کرده است. به فرموده رهبر معظم انقلاب در هر قیام مردمی، جنگ واقعی بین اراده‌ها است. هر طرفی که مصمم‌تر باشد و سختی‌ها را تحمل کند پیروز قطعی است. قرآن به ما می‌آموزد که: «إنّ الّذینَ قالُوا رَبُّنُا اللَّه ثُمَّ استَقامُوا تَتَنَزَّلُ عَلَیهِمُ المَلائِکَه ألَّا تَخافُوا وَ لا تَحزَنُوا وَ أبشِرُوا بِالجَنَّهِ الَّتی کُنتُم تُوعَدونَ» وبه پیامبرش می‌فرماید: « فَلِذَٰلِکَ فَادْعُ وَاسْتَقِمْ کَمَا أُمِرْتَ وَلَا تَتَّبِعْ أَهْوَاءَهُمْ »دشمن می‌کوشد با زور و فریب، اراده‌ی شما را تضعیف کند. مراقب باشید اراده‌ی شما سست نشود.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب آذربایجانشرقی ضمن محکوم کردن جسارت سیاسی و امنیتی اتحادیه اروپا علیه ایران و تهدید مردمی ترین و منحصربفرد ترین نهاد نظامی اجتماعی جهان، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، از مجلس انقلابی و دولت مردمی خواستار اقدام متقابل و تاثیر گذار و تحقیر کننده علیه کرم های باغ خزان زده جبهه غربی عربی عبری هستیم و از قاطبه مردم ایران و تمامی نهادهای انقلابی دعوت می کنیم به منظور نشان دادن اتحاد ملی و باور استقامت در راه حق، به هر نحو ممکن حمایت قاطعانه خود را از نهاد مبارک سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشان داده و با تقبیح و محکومیت جسارت اتحادیه اروپا علیه امنیت و حاکمیت ملی، توطئه جنگ طلبانه غربی ها را خنثی کنیم.

کد خبر 264

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha