تحلیل رئیس شورای ائتلاف خراسان رضوی از مواضع پارلمان اروپا

رئیس شورای ائتلاف خراسان رضوی گفت: اتحادیه اروپا بعید است تبعات پیشنهاد پارلمان اروپا در مورد سپاه پاسداران را بپذیرد.

سرویس استان‌های شانا - حمیدرضا ترقی در رابطه با اقدام سیاسی و غیر قانونی پارلمان اروپا درمورد قرار دادن سپاه ضد تروریست ایران در لیست تروریستها گفت: بدنبال شکست پروژه اغتشاشات اخیر در ایران که با پشتیبانی و حمایت و تجهیز کامل آمریکا و اروپا بویژه کشورهای انگلیس و فرانسه و المان و دانمارک و بلژیک وسوئد صورت گرفت، پارلمان اروپا برای جبران آن شکست و بازسازی اعتبار ازدست رفته اش سپاه پاسدارانی را که موسس جبهه مقاومت و پرچمدار مبارزه با تروریسم،داعش و النصره و جیش الشیطان و .. بوده است را درلیست سازمانهای تروریستی قرار داد.

این دلیل محکمی بر نقش امریکا در ایجاد و حمایت گروههای تروریستی داعش و القاعده و...دارد، پارلمان اروپا که تحث تاثیر و نفوذ صهیونیسم نژاد پرست است و خود به سرکوب مخالفین مشغول است، با کتمان نقش سپاه در فروپاشی داعش و نقش امریکا و اروپا در تقویت و حمایت از آن گروه تروریستی با گستاخی تمام وبا وارونه نمایی در افکارعمومی فراموش کرده اند که در پناه داعش نفت سوریه را به یغما بردند؟ یا فراموش کردند که خانم کلینتون به ایجاد داعش تروریست اعتراف کرده ؟ میتوانند گزارش دهند که در مقابله با تروریستهای تکفیری در عراق و سوریه چه اقدامی کرده اند؟ شاید ترور دانشمندان ایرانی و عراقی و مردم بی گناه سوریه ازنظرمنطق پارلمان اروپا اقدام تروریستی نیست و فقط تروریست کسی است که محاربین و دشمنان مسلح و جاسوس علیه ایران را اعدام یا نابود کند؟

همانطور که صدها معترض را در فرانسه و انگلیس و امریکا ،کشتن و زخمی کردن از نظر انان موجه است ولی برخورد با اغتشاشگران و حمله کنندگان به نیروی پلیس درایران اقدامی تروریستی است؟

این دوگانگی در شعارهای لیبرال دموکراسی غرب دیگر آبرو و حیثیتی برای غرب و اروپا باقی نگذاشته و صدای درهم شکستن تمدن دروغین غرب در دفاع از حقوق بشر و ازادی و دموکراسی شنیده میشود.

بی شک اگر اتحادیه اروپا به این پیشنهاد تن دهد ،میخ دیگری بر تابوت تمدن مضمحل غرب خواهد زد و ملت ایران این اقدام را به منزله همراهی با تروریسم دولتی امریکا و اسرائیل علیه ایران تلقی و درخور پاسخ پشیمان کنند می داند.

کد خبر 265

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha