شورای ائتلاف البرز اقدام نابخردانه اروپایی‌ها را محکوم کرد

سپاه در دل مردم و ملت های آزاده جهان قرار دارد و ماموریت سپاه پاسداران برای دوستان مهربانی و رافت و پیروزی و برای بدخواهان و دشمنان سرب داغ است.

سرویس استان‌های شانا - شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان البرز درپیامی اقدام اتحادیه اروپا علیه سپاه پاسداران را محکوم کرد. در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اقدام نابخردانه پارلمان اروپا در قراردادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست گروه های تروریستی را به شدت محکوم می کنیم.

غرب و اروپا که با اهداف شوم همواره در دامن خود گروه های تروریستی را برای تامین منافع خود پرورش می دهند و با کشتارهای غیرانسانی منابع کشورهای دیگر را غارت می کنند؛چگونه می توانند سپاه پاسداران را که نیرویی ایمانی و ارادی و برخاسته از متن ملت است و پرچمدار مبارزه با گروه تروریستی داعش بود؛ را با گروه های بی سر و ته که ماموریتشان آدمکشی و تامین منافع قدرت های استکباری است یکسان ببینند.

سپاه پاسداران ماموریتش حفظ تمامیت ارضی کشور، دفاع از مظلومان عالم و خدمت به مردم و مستضعفین در همه عرصه هاست. اگر کارنامه درخشان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را ورق بزنند می دانند که سپاه عزیز جز دفاع از مظلومان عالم و یاریگر بی پناهان و ملت ها چیزی نیست و میدان حضور سپاه از سیل و زلزله درکنار مردم بودن تا به فریاد مردم در آن سوی مرزها رسیدن است.

پس اروپایی ها بی جهت و بیش از این گرگ صفتی خود را در رسانه ها برجسته سازی نکنند که چیزی از ارزشها و آرمانها و عزت و عظمت سپاه عزیز ما کم نخواهد شد و آنها مثل همیشه چهره پلیدشان بیشتر به مردم جهان و کشورهای منطقه نمایان خواهد شد.

سپاه در دل مردم و ملت های آزاده جهان قرار دارد و ماموریت سپاه پاسداران برای دوستان مهربانی و رافت و پیروزی و برای بدخواهان و دشمنان سرب داغ است.

کد خبر 272

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha