بیانیه شورای ائتلاف خراسان جنوبی در حمایت از سپاه پاسداران

در این بیانیه آمده است: امروز فرهنگ ایثار و مقاومت مرزهای جغرافیایی و سیاسی ایران اسلامی را درنوردیده و شعاع نورانی آن منطقه را در بر گرفته است.

سرویس استان‌های شانا - شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی خراسان جنوبی در محکومیت اقدام مذبوحانه پارلمان اروپا در قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست سازمان های تروریستی بیانیه‌ای به شرح زیر صادر کرد:

اقدام مذبوحانه پارلمان اروپا در قرار دادن نام مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست سازمانهای تروریستی بی‌شک اقدامی است از سر استیصال و درماندگی در برابر اقتدار روزافزون این شجره طیبه انقلاب اسلامی ، سپاه پاسدارانی که از نخستین روزهای پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با درایت و هدایت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام عظیم الشان(ره) شکل گرفت و در طول تاریخ موجودیت خود  در عرصه های تهدید سخت همچون هشت سال دفاع مقدس و صیانت و حفاظت از تمامیت ارضی و حفظ یکپارچگی کشور در برابر گروه های تروریستی و تجزیه طلب در کنار سایر قوای نظامی کشور ایستاد و در مقابله با تهدیدات نرم دشمن نیز با تشکیل بسیج ده ها میلیونی و تربیت  انسان های مخلص، مومن و فداکار در عرصه های مختلف سازندگی ، علمی، فرهنگی و اجتماعی هویتی همزاد با انقلاب اسلامی یافته است. قطعاً رمز موفقیت این مولود پاک انقلاب اسلامی ولایت مداری و تبعیت محض از منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی )است.

 امروز فرهنگ ایثار و مقاومت مرزهای جغرافیایی و سیاسی ایران اسلامی را درنوردیده و شعاع نورانی آن منطقه را در بر گرفته است. مجاهدت های سردار رشید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی در شکل دهی محور مقاومت در منطقه و هوشیاری ملت های قهرمان  و مقاوم و نیز فداکاری‌های رزمندگان محور مقاومت و در رأس آن سپاه عزیز در مقابله با نظام سلطه و مزدوران آنان همچون داعش برای همیشه نقشه‌های شوم محور عربی- غربی - عبری را نقش بر آب نموده و مجد و عظمت انقلاب و لشکر قهرمان آن سپاه عزیز را بیش از گذشته به رخ جهانیان کشیده است. ما اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی خراسان جنوبی ضمن محکومیت این اقدام از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی و دستگاه دیپلماسی کشور می خواهیم اقدامی متقابل و عزتمندانه  در جهت صیانت و حمایت از سپاه قهرمان اتخاذ نمایند.

کد خبر 273

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha