تحلیل عضو شورای ائتلاف خراسان جنوبی از اقدام ضدایرانی اروپا

کارشناس سیاسی خراسان جنوبی گفت: اقدام دشمنان در مقابل با ایران اسلامی از سر استیصال است.

سرویس استان‌های شانا - شاید که نه به طور حتم چون دشمن پی به جایگاه، ابهت و اقتدارش برده است و او را در همه سطوح از پای درآورده است هر روز طرح و نقشه ای نو برای آن دارد تا جایگاهش را در جهان و ایران خدشه دار کند.

وقتی سپر دفاعیت ازهر لحاظ آن قدر قوی و مستحکم باشد به طور حتم دشمن برای راه یابی به آن دست به هر اقدامی می زند هرچند در این سال هایی که ازشکل گیری نهاد امنیتی و دفاعی ایران یعنی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می گذرد همه دسیسه ها، خدعه ها، و نقشه های دشمنان را نقش برآب کرده و در همه زمینه ها خوش درخشیده است خاری می شود در چشم دشمن.

این بار هم پس از وقایع اخیر اتحادیه اروپا از سر استیصال اقدام به قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در فهرست نیروهای تروریستی می کند که این اقدام واکنش نیروهای ارتشی و انتظامی و همه انقلابیون را در پی دارد چرا که همه سپاه را سپاه مردم می دانند و واقفند به همه خدماتی که در همه عرصه ها در ایران اسلامی و خارج مرزها برای حفظ امنیت ایران انجام داده است.

یکی از کارشناسان مسائل سیاسی در خراسان جنوبی به جایگاه روشن و عیان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ایران و جهان اشاره کرد و گفت: وقایع اخیر که همه آن نقشه دشمن برای ایران اسلامی بود سبب شد تا بعد از شکست خوردن نقشه آن ها در داخل و خارج از کشور اتحادیه اروپا این نهاد امنیتی و دفاعی ایران زمین را در فهرست نیروهای تروریستی قرار دهد یعنی به تعبیری خودشان جای شمر و امام حسین (ع) را عوض کردند.

«سید علیرضا حسینی» با اشاره به فعالیت ها امنیتی و دفاعی سترگ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در داخل و خارج از مرزها ادامه داد: یکی از این اقدامات انهدام نیروهای داعشی در منطقه بود که دشمنان انقلاب که خودشان این نیروهای تروریستی را ایجاد کرده بودند.

افزون براین فعالیت هایی که قرار بود غربی ها در ایران آن هم در زمینه های عمرانی، صنعتی و… اجرا کنند و به دلیل تحریم هایی که مسبب آن خودشان بودند و نیمه تمام رها شده از سوی این نیروهای توانمند و مستعد در زمینه های مختلف عملیاتی و به مرحله اجرا درآمد.

به گفته  عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی خراسان جنوبی،اکنون به هر گوشه ای ایران زمین سربزنیم شاهد فعالیت ها و کارهای بزرگ عمرانی و دفاعی و نظامی این نهاد انقلابی هستیم.

وی با بیان این که همین فعالیت ها و نقش برآب کردن نقشه ها دشمن در زمینه دستگیری نیروهای چون عبدالمالک ریگی، انهدام پهپادهای دشمن و بازسازی این پهبادها و… سبب شد تا مانند همیشه این نهاد امنیتی خاری باشد در چشم دشمن، افزود: علاوه براین فعالیت های دفاعی دشمن در خارج از مرزها چون جریان مقاومت نیز سبب شد تا بیش از پیش خون دشمن به جوش درآید.

این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به ضربه های سهمگینی که دشمن از سوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در برهه های مختلف خورده است خاطرنشان کرد: همچنین نیروهای بسیجی این نهاد انقلابی نیز در همه نقاط محروم حضور داشته و دارند تا چهره سیاه محرومیت را از دوردست ترین نقاط ایران زمین بزدایند.

«حسینی» در پایان فعالیت ها و اقدامات سپاه پاسداران را در همه عرصه ها غیر قابل شمارش دانست و گفت: همه کلکسیون افتخارات سبب شده تا دشمن هر روز در پی نقشه و خدعه ای برای خدشه دار کردن فعالیت های و اقدامات این نهاد انقلابی برآید.

کد خبر 277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha