نماینده اسبق قزوین: جایگاه سپاه تضعیف ناشدنی است

نماینده اسبق مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس گفت: سپاه پاسداران جزئی جدایی ناپذیر از انقلاب است و هیچ کسی نمی تواند جایگاه سپاه را تضعیف کند.

سرویس استان‌های شانا - حجت الاسلام سیدمرتضی حسینی به قطعنامه پارلمان اروپا واکنش نشان داد و اظهار کرد: جریانات مختلفی از ابتدای انقلاب اسلامی درصدد بودند تا به این انقلاب ضربه بزنند؛ چراکه این انقلاب یک اندیشه جدیدی را ایجاد کرد و با الهام از آیه شریفه «و لن یجعَلَ اللّه للکافرین علی المؤمنین سبیلاً(1)» : «و خداوند کافران را بر مومنان سلطه نداده است» دست سلطه را از زندگی مردم برید و منافع سلطه گران را به خطر انداخت.

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران همواره اقدامات سلطه طلبان را دفع کرده است، افزود: مسلم است این سیاست و نگاه جمهوری اسلامی خوشایند سلطه گران نیست و آن ها آرام نمی گیرند و دست به هرگونه اقدامی می زنند.

این فعال سیاسی با اشاره به اقتدار جمهوری اسلامی، تصریح کرد: شکست دشمن در ۸ سال جنگ تحمیلی، دستگیری جاسوسان انگلیسی و آمریکایی، ناکام ماندن دشمنان در اغتشاشات و پیروزی های مقاومت در منطقه نمونه های از اقتدار جمهوری اسلامی است که سپاه در آن ها نقش آفرین بوده است.

حجت الاسلام حسینی با تاکید بر اینکه سپاه از جنس مردم و با پشتوانه مردمی است، گفت: سپاه در صحنه های مختلف جان بر کف پای کار مردم بوده است و مردم خدمات سپاه در حوادث طبیعی مانند سیل و زلزله و اقدامات سپاه در حوزه امنیتی را فراموش نمی کنند.

نماینده اسبق مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس بیان کرد: امام راحل در مورد سپاه فرمودند اگر سپاه نبود، کشور هم نبود و مقام معظم رهبری نیز در این رابطه فرموند من از سپاه راضی هستم، همین سخنان امامین انقلاب دشمنان و کافران را مایوس و ناامید کرده است.

حجت الاسلام حسینی به اقدام متقابل مجلس در رابطه با مصوبه پارلمان اروپا علیه سپاه اشاره کرد و گفت: ژنرال های اروپایی پس از مصوبه مجلس در منطقه آرامش نخواهند داشت و مجلس ایران پاسخ متقابل خواهد داد.

کد خبر 278

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha