بیانیه جبهه تحولخواهان انقلابی درباره خباثت پارلمان اروپا

شکست پروژه های متعدد دشمن و از جمله ریشه کنی داعش با نقش آفرینی ویژه سپاه، غربی‌ها را وادار کرد با میدان داری داعشی‌های داخلی از جمله منافقین به راه اندازی جنگ ترکیبی و رسانه‌ای علیه مردم اقدام کنند.

سرویس احزاب شانا - "جبهه تحولخواهان انقلابی" در هشدار به سران کشورهای عضو شورای اروپا بیانیه ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم  

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قامت افراشته از متن مردم و نماد اقتدار انقلاب اسلامی است، طبق قانون اساسی، نیروی نظامی رسمی جمهوری اسلامی ایران و مسوول نگهبانی از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن است که بیش از 4 دهه با هوشمندی و عقلانیت، با تمام وجود هستی خود را در آوردگاه مقابله با استکبار جهانی و صهیونیزم به صحنه آورده است. دفاع مقدس، زلزله، سیل، جهاد سازندگی، جهاد فرهنگی، مقابله با اشرار، تقویت صنایع موشکی، حمایت از جبهه مقاومت و ...نمادها و نمودهایی از تلاش مخلصانه و بی ادعای این حریم بانان انقلاب اسلامی است . سپاه با تمامی ظرفیت های وجودی اش پشتوانه ای قابل اعتماد برای جبهه مقاومت اسلامی و بسیج جهان اسلام همواره گرانیگاه امنیت منطقه و باطل السحر اتحاد غربی عبری عربی بوده و هست . پرچم پیروزمند غلبه بر داعش و حامیانش نشان داد مقاومت برآمده از عمق اندیشه دینی سپاه اسلام، هر مانعی را حتی با پشتوانه مدعیان قدرت و نظم نوین جهانی و در اختیار داشتن دستگاه های اطلاعاتی، از سر راه برخواهد داشت. حتی هزینه های هفت هزار میلیارد دلاری آمریکا نتوانست تروریسم داعش را بر منطقه حاکم کند .

این شکست آنچنان برای آمریکا و اذناب اروپایی‌اش گران تمام شد که رئیس‌جمهور آمریکا با دستور اجرایی و حتی بدون مصوبه کنگره، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را گروهی تروریستی اعلام کرد و در ادامه دست به خباثتی بزرگ زد و سردار عزیز و سرباز قهرمان و پاسدار ما حاج قاسم سلیمانی را در اقدامی کاملا تروریستی به همراه ابومهدی ‌المهندس به شهادت رساند.

ملت تاریخ ساز ایران در پاسخ به شهادت سردار سلیمانی، ابتدا با تشییع میلیونی و باشکوه پیکر پاک او و یارانش، نشان داد عاشق سردار سلیمانی و بزرگترین حامی فرمانده‌ی سپاهی خویش است و دیگر آنکه توسط بازوی خود در نیروی هوافضای سپاه، پایگاه نظامی عین الاسد، متعلق به ارتش تروریستی آمریکا در عراق را در آغاز انتقام گیری اش، مورد هدف قرار داد. البته ملت ایران همچنان حق انتقام سخت را برای خود محفوظ داشته و آمران و عاملان این ترور سبعانه را تحت تعقیب قرار داده است.

شکست پروژه های متعدد دشمن و از جمله ریشه کنی داعش با نقش آفرینی ویژه سپاه، غربی‌ها را وادار کرد با میدان داری داعشی‌های داخلی از جمله منافقین به راه اندازی جنگ ترکیبی و رسانه‌ای علیه امنیت و معیشت مردم اقدام کنند که بیش از سه ماه باعث ایجاد ناآرامی و اغتشاش در کشور و آسیب رساندن به اموال مردم و فضای اقتصادی درحال بهبود کشور شد؛ در این محاسبه غلط با هشیاری مردم و تدبیر نظام، این پروژه پیچیده نیز به شکست انجامید.

پروژه‌ای که این‌بار با هدایت و حمایت اروپایی‌ها ازجمله رئیس جمهور نابخرد فرانسه و نقش آفرینی میدانی سفارتخانه‌های کشورهای مهم اتحادیه اروپا بخصوص سفیر خبیث آلمان، دنبال می‌شد و در نهایت به فضل الهی ناکام ماند.

شکست‌های پی در پی طرح‌های آمریکا و اروپا، آن‌ها را وادار کرده است تا در اقدامی هیجانی و شتابزده، پارلمان اروپا را پیش پای لابی صهیونیسم وشبکه نفاق ذبح نموده و خلاف تمام قواعد و معاهدات بین المللی و عرف دیپلماتیک، به صورت آشکار و غیرنیابتی به تقابل و تخاصم با ملت ورود کرده، مصوبه‌ای تحریک آمیز علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بگذرانند.

«جبهه تحولخواهان انقلابی» این اقدام پارلمان واتحادیه اروپا را به شدت محکوم کرده و از وزارت امورخارجه و تمام ارکان مرتبط در دولت و ستاد کل نیروهای مسلح می‌خواهد مطابق مواد 7 و 8 قانون «اقدام متقابل در برابر اعلام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان "سازمان تروریستی" توسط ایالات متحده آمریکا مصوب 8/2/1398» به اتحادیه اروپا به طور رسمی اعلام نماید که در صورت تصویب نهایی مصوبه پارلمان اروپا در شورای اتحادیه اروپا، تمام نیروهای نظامی آن‌ها از سوی جمهوری اسلامی ایران به عنوان نیروهای تروریستی شناخته شده و مورد تعقیب قانونی و تحریم قرار خواهند گرفت.

اروپایی ها بدانند در صورت تداوم و تکمیل خباثت اخیرشان، از این پس تضمینی برای تامین امنیت نیروها و پیمانکاران باواسطه و بی واسطه اروپایی ها در تمام مناطق حوزه اقتدار و حاکمیت نیروهای جبهه مقاومت نخواهد بود.

والسلام
دوم بهمن 1401

کد خبر 280

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha