بیانیه شورای ائتلاف قزوین در محکومیت اقدام اتحادیه اروپا

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان قزوین اقدام غیرقانونی پارلمان اروپا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را محکوم کرد.

سرویس استان های شانا - شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان قزوین در واکنش به اقدام ضدایرانی اتحادیه اروپا در قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست گروه‌های تروریستی بیانیه ای صادر کرد. متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

 بسم رب الشهدا والصدقین

إِنَّ الَّذِینَ قالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقامُوا فَلا خَوْفٌ عَلَیهِمْ وَ لا هُمْ یحْزَنُونَ

پیشنهاد قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست ساختگی و گروه‌های تروریستی توسط پارلمان اروپا بار دیگر ثابت کرد که برخی از دولت های اروپایی چون غلامان حلقه به گوش در تبعیت از ارباب جنایتکار و مکار خود یعنی آمریکا و صهیونیسم، وارد یک کارزار خفت آفرین شده و تلاش دارد با برچسب زدن اتهام واهی به این نهاد انقلابی که بزرگترین هسته  تروریستی در منطقه یعنی داعش را نابود و مضمحل کرد، بی تدبیری، استانداردهای دوگانه و دشمنی با جبهه مقاومت و ملت عزیز ایران را بر همگان ثابت کند.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان قزوین ضمن محکومیت قاطع اقدام غیرقانونی پارلمان اروپا اعلام می‌دارد که همانند هشت سال دفاع مقدس، همچون سربازی در رکاب سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تا آخرین لحظه از آرمان‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی دفاع خواهیم کرد.

والسلام علیکم و رحمة الله

کد خبر 281

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha