تحلیل شورای ائتلاف بوشهر از علت اقدام ضد ایرانی اروپا

از دولت و مجلس و قوه ی قضاّئیه خصوصا دستگاه دیپلماسی و وزارت خارجه می خواهیم که در برابر این اقدامات مداخله جویانه ساکت ننشینند و تمامی تلاش های خود را در انجام اقدامات متقابل به کار گیرند.

سرویس استان های شانا- شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان بوشهر در محکومیت مصوبه پارلمان اروپا در خصوص تروریستی اعلام کردن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیانیه ای به شرح زیر صادر کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم

انقلاب اسلامی ایران با درنوردیدن موانع زیاد همچنان به سوی اهداف عالی خود به پیش می رود. به موازات این حرکت تکاملی شاهد انواع توطئه ها از سوی نظام سلطه هستیم. اقدام اخیر پارلمان اروپا در قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست گروه های تروریستی اقدامی بس رذیلانه و ناشی از درماندگی آن ها در برابر نظام جمهوری اسلامی است. کارنامه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کارنامه ای بس درخشان در همه ی عرصه هاست. پیشرفت های سپاه در حوزه ی موشکی و پهپادی و نقش مهم این نهاد انقلابی در خنثی کردن توطئه گروهک داعش در منطقه و خدمات رسانی سپاه در عرصه های مختلف خشم دشمنان را که برای نابودی انقلاب دندان تیز کرده اند برانگیخته است.

بدون تردید این اقدام اتحادیه اروپا از نگاه نظام‌حقوق بین الملل و همه ی موازین دیپلماتیک اقدامی غیرقانونی و غیرقابل قبول است. آن ها با این اقدامات مذبوحانه می خواهند نظام جمهوری اسلامی را به انفعال و تسلیم در برابر زیاده طلبی ها و اقدامات براندازانه وادار کنند. هیهات که فرزندان مکتب امام خمینی ره و رهبر عزیزتر از جانمان امام خامنه ای در برابر این اقدامات بخواهند سر تسلیم فرود بیاورند. خشم اتحادیه اروپا خصوصا انگلیس پلید و فرانسه و آلمان در برابر شکست مفتضحانه آنان در اغتشاشات و آشوب های اخیر است که آن ها را به چنین واکنش هایی وادار کرده است‌. 

از دولت و مجلس و قوه ی قضاّئیه خصوصا دستگاه دیپلماسی و وزارت خارجه می خواهیم که در برابر این اقدامات مداخله جویانه ساکت ننشینند و تمامی تلاش های خود را در انجام اقدامات متقابل به کار گیرند. ملت مسلمان و انقلابی ایران همچون گذشته با تمام وجود حمایت خود را از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران اعلام می کند و در هیچ شرایطی اجازه نخواهد داد که کوچک ترین خدشه ای بر چهره این نهاد مقدس و انقلابی وارد شود.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان بوشهر در کنار اقشار مختلف مردم ایران با لبیک به ندای ولی فقیه زمان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای، ضمن حمایت از این نهاد انقلابی و مردمی و با محکوم کردن این اقدام غلط اتحادیه اروپا، با تمامی ظرفیت های مردمی آمادگی خود را برای هر اقدامی در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی اعلام می دارد.

کد خبر 283

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha