شورای ائتلاف سمنان: اگر سپاه نبود امروز داعش در اروپا عملیات می‌کرد

شورای ائتلاف سمنان در حمایت تمام قد از بازوی مسلح انقلاب اسلامی ملت شریف و مقاوم ایران، اعلام کرد : «ما هم سپاهی هستیم».

سرویس استان های شانا - شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان سمنان با صدور بیانیه ای درباره تصمیم پارلمان اروپا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به این موضوع واکنش نشان داد. در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اگر سپاه نبود کشور هم نبود. حضرت امام خمینی (ره)

امروز یک بار دیگر عناد و کینه‌ورزی دشمنان علیه نظام اسلامی نمایان شد. اقدام پارلمان اروپا که مدعی مبارزه با تروریسم است، علیه نهادی ضدتروریسم، از سر استیصال و ناکامی در حمایت و پشتیبانی از اغتشاشات اخیر در ایران است. 

دلاورمردی سبزپوشان حریم ولایت و مجاهدت خستگی ناپذیر آنان از ابتدای انقلاب اسلامی تا کنون بر کسی پوشیده نیست و در طول این سالیان پاسداران جان بر کف انقلاب اسلامی در برابر هجمه های دشمنان این ملت، کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مقتدرانه به دفاع پرداخته اند و در تمام تهدید ها، چالش ها و بحران ها این فرمایش امام به منصه ظهور رسیده است.

مرتفع نمودن تهدیدات نظامی، ارائه راهکار و پای کارآمدن نیروهای سپاه در چالشها و بحرانهایی مانند سیل، زلزله، مبارزه با کرونا و رویارویی با بازی خوردگان استکبار جهانی در اغتشاشات اخیر در کارنامه سپاه عزیز می‌درخشد و در این مسیر شهدای والامقامی همچون شهید سردار حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهدای گرانقدر مقاومت را تقدیم نموده است.

حقیقتا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک نهاد مردمی، عدالت گرا، فرهنگی و نظامی است که با رویکردی انقلابی به مقابله با ظلم، بی عدالتی، تبعیض و نژادپرستی برخاسته و امروز آثار تدابیر و تلاش‌های راهبردی این نهاد مقدس را در امنیت مردم جهان و حتی مردم اروپا و آمریکا باید جستجو کرد؛ زیرا اگر سپاه نبود، امروز گروه های تروریستی ساخته و پرداخته آمریکا از جمله داعش فجایع انسانی را نه تنها در منطقه غرب آسیا بلکه در همه نقاط جهان از جمله آمریکا و اروپا توسعه داده و شرایط وحشت و ترس را بر جهان حاکم کرده بود، فلذا استکبار جهانی و موسسان زبون و شکست خورده داعش برای انتقام گرفتن از این نهاد انقلابی و مردمی دست به چنین اقدامات سخیفی زده اند.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان سمنان ضمن محکومیت این تصمیم پارلمان اروپا، بر حمایت کامل خود از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تأکید می نماید و بدیهی است که در مسیر نورانی دفاع از ایران اسلامی و اعتلای همه جانبه کشور عزیزمان ، نهادهای نظامی، فرهنگی و سیاسی کشور همصدا و همدل با یکدیگر خواهند ایستاد و به کوری چشمان حکام داعش پرور ابرتروریست جهان، ایالات متحده آمریکا و تروریست های صهیونیست و سعودی اش، در حمایت تمام قد از بازوی مسلح انقلاب اسلامی ملت شریف و مقاوم ایران، با کمال افتخار اعلام می کنیم:«ما هم سپاهی هستیم».

کد خبر 288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha