بیانیه‌ شورای ائتلاف همدان در محکومیت اقدام پارلمان اروپا

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان همدان طی بیانیه‌ای اقدام پارلمان اروپا در قراردادن نام سپاه پاسداران در فهرست گروه‌های تروریستی را محکوم کرد.

سرویس استان‌های شانا - شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان همدان طی بیانیه‌ای اقدام پارلمان اروپا در قراردادن نام سپاه پاسداران در فهرست گروه‌های تروریستی محکوم کرد. متن این بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله القاصم الجباربن

اقدام وقیح و بی شرمانه پارلمان اروپا در قرار دادن نام سپاه پاسداران در فهرست گروه‌های تروریستی نشان‌دهنده اوج استیصال و درماندگی حاکمان بی‌منطقی است که با دو جنگ جهانی اول و دوم جهان را در آتش جنگ خود به خاک و خون کشیده، میلیونها انسان را کشته و زخمی کردند.

حاکمان اروپا و اربابان آنان، شیطان بزرگ امریکا و رژیم سفاک و کودک‌کشِ صهیونیستی این تروریست‌های بالفطره با چه‌رویی ادعای حقوق بشر دارند؟ آنان باید بدانند تشت رسوائیشان از بام  افتاده  و شاخ قدرت آنان توسط انقلاب اسلامی و امامین انقلاب و فرزندان سبز پوشِ شهادت طلبِ سپاه وبسیج شکسته شده، امروز و همیشه سپاه و بسیج محبوب‌ترین و مقدس‌ترین نهاد در بین ملت ایران و بین مردم منطقه و مظلومان جهان است.

 این حرکت  مذبوحانه دشمن بعد از شکست استکبار در اغتشاشات اخیر وجنگ ترکیبی علیه جمهوری اسلامی را باید به فهرست فعالیت‌های ناکام دشمن در طول ۴۴ سال مقابله با انقلاب اسلامی اضافه کرد.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان همدان ضمن تبعیت از مولا و مقتدای خود حضرت امام خامنه‌ای عزیز حمایت همه جانبه خود را از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام نموده و به پارلمان اروپا و حاکمان بی‌منطق انان هشدار می‌دهیم در صورت تصویب نهایی این طرح، نیروهای آنان در منطقه به‌عنوان نیروهای تروریستی محسوب شده و از فرجام کارِ  شیطانی خود پشیمان خواند شد.

کد خبر 290

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha