شورای ائتلاف لرستان: هتک حرمت به قرآن و اقدام علیه سپاه در یک راستا است

شورای ائتلاف نیروهای انقلابی لرستان در بیانیه‌ای هتک حرکت‌های اخیر به مقدسات در سوئد و فرانسه و اقدام پارلمان اروپا علیه نهاد انقلابی سپاه را محکوم کرد.

سرویس استان‌های شانا - شورای ائتلاف نیروهای انقلابی لرستان در پی هتک حرمت به مقدسات و اقدام پارلمان اروپا علیه نهاد انقلابی سپاه بیانیه‌ای به شرح زیر صادر کرد؛ 

یُریدونَ لِیُطفِئوا نورَ اللَّهِ بِأَفواهِهِم وَاللَّهُ مُتِمُّ نورِهِ وَلَو کَرِهَ الکافِرونَ(سوره صف آیه ۸)

«آنان می‌خواهند نور خدا را با دهان خود خاموش سازند؛ ولی خدا نور خود را کامل می‌کند هر چند کافران خوش نداشته باشند!» 

هتک حرمت به قرآن کریم در سوئد، توهین نشریات فرانسوی به پیامبر گرامی اسلام و مرجعیت شیعه و رهبر فرزانه انقلاب، اقدامات رذیلانه آمریکا و اروپا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حمایت‌های همه جانبه حاکمان خونریز قدرتهای غربی از اغتشاشات اخیر،همگی ناشی از دشمنی لیبرال دموکراسی حاکم بر غرب و دنباله روهای منطقه ای آنها با اسلام ناب محمدی (ص) و اسلام انقلابی و انقلاب اسلامی است.

لذا فریب خوردگان داخلی هم به تبعیت از اربابان خارجی خود، در اغتشاشات اخیر در کنار هتک حرمت به قرآن کریم و توهین به مقدسات و رهبری معظم انقلاب و کشف حجاب، بر علیه حافظان امنیت و پلیس و بخصوص سپاه و بسیج شوریدند و برخی از آنها را مظلومانه و با روشهای دد منشانه به شهادت رساندند. 

آنها مثل کسانی که با فوت کردن تلاش دارند تا نور خورشید را خاموش کنند، می خواهند با این روش‌های جاهلانه و مغرضانه نور اسلام را خاموش کنند، اما زهی خیال باطل! چرا که به یاری خداوند، نور اسلام هر روز گسترده تر و نظام جمهوری اسلامی استوارتر از قبل میشود. 

 سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از بدو تاسیس تاکنون،با ایثار جان و روحیه جهادی در عرصه‌های مختلف باعث سربلندی ایران اسلامی بوده و هست. 

 اقدام پارلمان اروپا در تروریستی خواندن نهاد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که از سر خشم و استیصال و ناشی از شکست دسیسه‌های اخیر است، نشان دهنده ماهیت واقعی غرب در زیر پا گذاشتن حقیقت و چشم پوشی بر واقعیات جامعه جهانی است.

غربی‌ها خود کاملاً واقف هستند که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مبارزه با تروریسم و از بین بردن داعش و دفاع از ملت‌های مظلوم منطقه نقشی قهرمانانه داشته است، اما از آنجا که سیاست‌های آنها توسط صهیونیسم جهانی طراحی می شود، لذا اتحادیه اروپا هم مثل عروسک‌های خیمه شب باز در اختیار آنهاست. 

در پایان شورای ائتلاف نیروهای انقلابی استان لرستان ضمن محکومیت هتک حرمت به قرآن کریم و مقدسات دینی و رهبر فرزانه انقلاب که در غرب وحشی صورت می گیرد، اقدام مذبوحانه پارلمان اروپا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را هم محکوم نموده، بار دیگر حمایت خود را از این نهاد انقلابی و مردمی اعلام و با افتخار حامی پاسداران قهرمان و همیشه در صحنه بوده و خواهیم بود، انشاالله 

والسلام علی عبادالله الصالحین

کد خبر 292

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha