کمیته نظارت و بررسی عملکرد نمایندگان استان تشکیل می شود

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلابی لرستان از تشکیل کمیته ارزیابی و نظارت بر عملکرد نمایندگان مردم لرستان در مجلس شورای اسلامی و اعلام بررسی‌های انجام‌شده به مردم خبر داد.

سرویس استان‌های شانا - حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی قدرتی در نشست هم‌اندیشی تعدادی از اعضای شورای ائتلاف لرستان با معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان، اظهار کرد: شورای ائتلاف پس از وقف چندین ساله فعالیت خود را به طور جدی آغاز کرده است.

وی خاطرنشان کرد: اوج فعالیت شورای ائتلاف استان را می‌توان در انتخابات ریاست جمهوری و تشکیل ستادهای انتخاباتی مشاهده کرد.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلابی لرستان با بیان اینکه شورای ائتلاف را نباید در حد ستادهای انتخاباتی دید، افزود: ستاد انتخاباتی کار ۱۰ درصدی شورای ائتلاف بوده و می‌توان گفت رسالت مهم آن به عنوان جریان انقلابی، اثرگذاری در انتخابات متعدد و مباحث مهم دیگر است.

قدرتی با اشاره به ضعف رسانه برای جریان انقلابی و مذهبی، گفت: اگرچه در سطح کشور و به‌تبع استان اتفاقات خوبی صورت گرفته، اما به دلیل ضعف رسانه آن‌گونه که شایسته است این اقدامات به اطلاع عموم نرسیده است.

وی با تاکید بر اینکه تا ایده‌آل هنوز فاصله داریم، گفت: برخی کارهای انجام شده حداقلی بوده و نیازمند کار حداکثری هستیم، از این‌رو باید از وضع مطلوب حداقلی به وضع مطلوب حداکثری برسیم.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلابی لرستان همچنین از تشکیل کمیته ارزیابی و نظارت بر عملکرد نمایندگان مردم لرستان در مجلس شورای اسلامی و اعلام بررسی‌های انجام‌شده به مردم خبر داد.

کد خبر 294

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha