پیگیری مسایل و مشکلات منطقه ۵ تهران توسط مهدی اقراریان

دبیر شورای ائتلاف تهران و عضو شورای شهر بصورت میدانی از وضعیت پروژه‌های شهرداری در منطقه ۵ تهران بازدید کرد.

سرویس استان‌های شانا - مهدی اقراریان دبیر شورای ائتلاف تهران و عضو شورای شهر در جلسه شورای معاونین منطقه ۵ با تبریک فرا رسیدن ماه رجب، ماه بندگی خدا و در پی آن ماه های مبارک شعبان و رمضان افزود: امیدواریم با کمک گرفتن از این ماه های پر فیض بتوانیم در مسیر بندگی، قدم های خوبی برای خدمت رسانی به مردم داشته باشیم.

اقراریان در ادامه گفت: زمانی که مدیریت شهری را در تابستان ۱۴۰۰ تحویل گرفتیم شهر در یک شرایط خاص بود و بسیاری از مسیر های خدمت رسانی به مردم دچار چالش و دشواری قرار داشت و سال اول شورای ششم و مدیریت شهری به ریل گذاری و سیاست گذاری برای شهر گذشت و در سال دوم به تحولات در سطح شهر پرداخته شد که باید این تحولات رضایتمندی مردم را در پی داشته باشد.

وی افزود: علت بازدیدهایی که در سطح مناطق انجام می‌شود این است که بتوانیم آخرین برنامه ها و اقدامات صورت گرفته در پروژه ها را در سطح شهر مشاهده و اولویت بندی کنیم.

اقراریان تصریح کرد: چالش منطقه ۵ بحث پیوست ترافیکی پروژه های بزرگ در سطح منطقه است و این پروژه ها پیوست ترافیکی ندارند و باید در این خصوص با برنامه ریزی صحیح مشکل را به صورت جدی مرتفع سازیم.

اقراریان در ادامه از پروژه‌های در حال احداث مترو تقاطع فردوس غرب با خیابان پروانه شمالی و همچنین از احداث باغ هنر(بوستان گلاریس) در محله باغ فیض ناحیه ۳ منطقه ۵ بازدید کرد.

رئیس کمیته نظارت شورا به‌همراه سرهنگ فیضی فرمانده ناحیه قدس سپاه، محسن شریفی شهردار منطقه ۵ و معاونین ایشان با خانواده شهید حسین مرادی دیدار و از اقدامات خود در حوزه کاری توضیح و گفتند: همنشینی و صحبت با خانواده شهدا یک افتخار و بسیار ارزشمند است و ما هر چه داریم از راه شهدای بزرگوار است.

وی در پایان با حضور در مسجدالرضا علیه السلام، محلات سازمان آب و اندیشه ضمن اقامه نماز مغرب و عشاء به همراه شهردار منطقه و دیگر مسؤلین محلی در میز خدمت با شهروندان بی واسطه دیدار و گفتگو کردند و مسائل آنها را پیگری و دستور رفع مشکلات را صادر کردند.

برای مشاهده تمام تصاویر اینجا کلیک کنید

کد خبر 297

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha