حجت‌الاسلام تقوی: تحریم سردار کوثری یک «سند افتخار» برای ایشان است

عضو شورای مرکزی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گفت: سردار کوثری به عنوان یک سپاهی خوشنام و مبارز تحریم می‌شود.

سرویس اخبار شانا - حجت الاسلام سید رضا تقوی، عضو شورای مرکزی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی، قرار گرفتن نام سردار محمد اسماعیل کوثری، عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در لیست تحریم اتحادیه اروپا را یک «سند افتخار» برای ایشان دانست و افزود: این تحریم ها دلیل بر حقانیت ما و مبارزاتی است که در طول سال های انقلاب داشتیم.

وی در ادامه با بیان اینکه ایشان یکی از سرداران شجاع و مجاهد دوران دفاع مقدس بوده اند، گفت: سردار کوثری به عنوان یک سپاهی خوشنام و مبارز تحریم می‌شود.

حجت الاسلام تقوی در توضیح ابعاد شخصیتی سردار کوثری خاطرنشان کرد: ایشان در فراز و نشیب های دوران انقلاب، شخصیت ایمانی، اعتقادی و مبارزاتی خود را حفظ کرده و در دفاع از ارزش‌ های اسلام و انقلاب کوتاهی نکرده است.

عضو شورای مرکزی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب به جایگاه سردار کوثری در مجلس شورای اسلامی نیز اشاره کرد و بیان داشت: با اینکه در مجلس شورای اسلامی خانواده شهدا و جانبازان و نیز چهره های ایثارگر داریم که هنوز در بدن خود ترکش‌های جنگ دارند، سردار کوثری به عنوان یک مجاهد فی سبیل الله مورد احترام همه نمایندگان هستند.

وی در تبیین غرض اروپا از این اقدام ننگین، اظهار داشت: اروپایی ها می خواهند از این طریق افکار عمومی دنیا را تحت تأثیر قرار دهند درحالیکه دوران ما دورانی نیست که مردم دنیا فریب این تحریم ها را بخورند زیرا می دانند تحریم های اروپا همزمان است با داعیه حقوق بشر و حقوق زن و اروپا در این زمینه ها پرونده سیاهی دارد.

حجت الاسلام تقوی ادامه داد: دشمن به دلیل اینکه در مقابله با انقلاب در عرصه های مختلف موفق نبوده، به تحریم دست می زند در حالیکه مردم ما بیدار و آگاه هستند و مقاوم ایستاده اند.

عضو شورای مرکزی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در پایان اینگونه پاسخ دشمن را داد: انقلاب ما حسینی است و حسینیان از این مسائل هراسی ندارند.

کد خبر 300

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha